Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Voeding? Effe die uit de oude kast proberen...
Niet toevallig ergens een paar pennetjes verbogen bij het inbouwen -> kortsluiting?
Niet toevallig ergens een paar pennetjes verbogen bij het inbouwen -> kortsluiting?
Voeding lijkt me sterk (mobo krijgt stroom, want fan draait), verder spint de HD ook op...
Volgens mij is er niks verbogen .....
Volgens mij is er niks verbogen .....
Controleer goed of je board nergens kortsluiting maakt met de rest van de kast ... heb ik ook een keer gehad. Board deed het daarna weer prima.
Nope , zelfde gezeur als ik hem uit de kast haal en dan aanzet ...
effe bios resetten met het daarvoor beschikbare jumpertje en dan nog eens proberen. heb ik ook eens gehad.
Zal ik vanavond eens proberen.
BIOS gereset : geen effect. Ik heb dus maar even de bon opgesnord en ga vanmiddag even terug naar de leverancier ...
probeer ook eens of je videokaart er goed in zit.. (heb ik ook eens gehad, deed precies hetzelfde als wat jij nu beschrijft)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
wat voor voeding heb je AT of ATX...
Als je AT hebt heb je dan van de voedingstekker de zwarte 4 draadjes naar elkaar toe in het midden zitten en niet aan de buitenkant anders doet hij het ook niet en kan de fan wel gewoon draaien.....
Als je AT hebt heb je dan van de voedingstekker de zwarte 4 draadjes naar elkaar toe in het midden zitten en niet aan de buitenkant anders doet hij het ook niet en kan de fan wel gewoon draaien.....
2 videokaarten geprobeerd: geen verschil
voedingsstekkers zitten goed.
voedingsstekkers zitten goed.
Hiermee voorkom je statische onladingen als je iets gaat vervangen of verplaatsen, kortom als je met je kaarten of mobo of proc, of wat dan ook maar, en deze kunne je hardware vernielen..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Wel van gehoord ja
Ik heb echter antistatische vloerbedekking in mijn PC-kamer en dat was altijd goed genoeg. Ik was nu alleen even vergeten mijn trui uit te doen en ik denk dat dat mijn fout is geweest ...
[edit: oeps]
Ik heb echter antistatische vloerbedekking in mijn PC-kamer en dat was altijd goed genoeg. Ik was nu alleen even vergeten mijn trui uit te doen en ik denk dat dat mijn fout is geweest ...
[edit: oeps]
Pagina: 1