Ik ben al de hele dag bezig om mijn actiontec router aan de praat te krijgen. Wie kan mij helpen?
Voor mijn dochter heb ik een router van actiontec gekocht in 2001, zodat zij ook (draadloos) kan internetten. Deze morgen heeft chello mijn oude modem omgeruild voor een Thomson (nieuw Eurodocsis) TCM390 modem.
Ik heb alles gedaan om mijn router te laten werken, maar het lukt gewoonweg niet. Zij (m'n dochter) kan nu dus niet internetten.
De setup loopt gewoon goed, maar de router kan uitsluitend het onderstaande vinden.
MAC Address
LAN = IP Address
DHCP Server = On
-------
WAN kan ik niet connecten en blijft staan op Disconnected?
Mode = DHCP
IP Address (blijft leeg)
Subnet Mask (blijft leeg)
Gateway (blijft leeg)
DNS #1 (blijft leeg)
DNS #1 (blijft leeg)
Als ik op connect klik... krijg ik een zandloper... maar niets wordt ingevuld.
Voorheen heeft alles prima gewerkt, wie weet een oplossing? Mijn dochter zei: "een andere router kopen"
... maar wat ik heb kunnen vinden op het internet is dat niet de oplossing.
Voor mijn dochter heb ik een router van actiontec gekocht in 2001, zodat zij ook (draadloos) kan internetten. Deze morgen heeft chello mijn oude modem omgeruild voor een Thomson (nieuw Eurodocsis) TCM390 modem.
Ik heb alles gedaan om mijn router te laten werken, maar het lukt gewoonweg niet. Zij (m'n dochter) kan nu dus niet internetten.
De setup loopt gewoon goed, maar de router kan uitsluitend het onderstaande vinden.
MAC Address
LAN = IP Address
DHCP Server = On
-------
WAN kan ik niet connecten en blijft staan op Disconnected?
Mode = DHCP
IP Address (blijft leeg)
Subnet Mask (blijft leeg)
Gateway (blijft leeg)
DNS #1 (blijft leeg)
DNS #1 (blijft leeg)
Als ik op connect klik... krijg ik een zandloper... maar niets wordt ingevuld.
Voorheen heeft alles prima gewerkt, wie weet een oplossing? Mijn dochter zei: "een andere router kopen"