Ik ben voor mezelf (en voor me vrienden) een ftp open aan het zetten.
Het ziet er alsvolgt uit:
Kijk dit werkt allemaal naar behoren
Maar nu wil een extra map maken die doorlinkt naar een FTP van mijn vriend. Ik weet alleen niet hoe dat moet.
Ik gebruik zelf Serv-U v5.2.0.0, maar kan op hun site weinig vinden wat me kan helpen. Virtual Portmapping, daar moet ik volgens mij zijn.
Echter heb ik hier al een keer gebruik van gemaakt, om zo mijn 2de harde schijf (voor de mensen die inloggen) er uit te laten zien als een map.
Echter moet het nu naar een andere ftp (ftp://user:name@ip:21), maar hoe fix ik dat. Ik heb al wat topics gezocht, maar dat gaat meer over linus en het harde schijf gebeuren.
Ik wil dus een extra map maken, die zo wordt gezien als mensen inloggen:
Als ze daarin gaan, komen ze op mijn vriend zijn FTP en zien ze zijn mappen.
Weet iemand hoe ik een andere ftp, op mijn ftp, als een map laat zien voor degene die inloggen
Het ziet er alsvolgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| [00][==============================][ [01][=====][ Welcome To This Server [02][=====][ News And Rules [03][=====][ Request Here [04][==============================][ [05][=====][ Games= [06][=====][ Movies [07][=====][ Music [08][=====][ Software [09][==============================][ [10][=====][ Upload [11][==============================][ |
Kijk dit werkt allemaal naar behoren
Ik gebruik zelf Serv-U v5.2.0.0, maar kan op hun site weinig vinden wat me kan helpen. Virtual Portmapping, daar moet ik volgens mij zijn.
Echter heb ik hier al een keer gebruik van gemaakt, om zo mijn 2de harde schijf (voor de mensen die inloggen) er uit te laten zien als een map.
Echter moet het nu naar een andere ftp (ftp://user:name@ip:21), maar hoe fix ik dat. Ik heb al wat topics gezocht, maar dat gaat meer over linus en het harde schijf gebeuren.
Ik wil dus een extra map maken, die zo wordt gezien als mensen inloggen:
code:
1
| [10][=====][ Other Servers |
Als ze daarin gaan, komen ze op mijn vriend zijn FTP en zien ze zijn mappen.