Wie kan mij helpen!!? Ik heb een Canon Smartbase MPC190 en na het formateren van de computer en windows XP er opnieuw op te zetten en de printer opnieuw te installe werkt ie niet meer. Hij drukt ook niet af via opdrachtprompt. Ik heb de printer ook nog eens verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar toen deed ie het nog steeds niet.
sp2 geinstaleerd?
op de canon site staat een update voor xp sp2 machines
op de canon site staat een update voor xp sp2 machines
17 seconds of compasion,17 seconds of peace,17 seconds to remember love is the energy behind wich all is created (smashing pumpkins -17)
Voortaan eerst iets creatiever zelf iets bedenken dan, de laatste drivers/updates downloaden is toch een redelijk voor de hand liggende stap
. En beschrijf je probleem in het vervolg wat duidelijker, "doet het niet" is extreem vaag, post dan welke melding je in het venster met printopdrachten ziet of welke error je krijgt. En al laatste, "help" in de topictitel is nogal overbodig, iedereen wil hier hulp 
Aangezien je de oplossing nu dus ook al hebt zal ik 'm maar sluiten, volgende keer iets meer moeite doen
Aangezien je de oplossing nu dus ook al hebt zal ik 'm maar sluiten, volgende keer iets meer moeite doen
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
![]()