Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]Icon new messages uitschakelbaar ?

Pagina: 1
Acties:
  • 453 views sinds 30-01-2008

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/new_message.gif

Ik vind dit icon behoorlijk irritant. Het vult het scherm namelijk best wel.
Ik heb dat ''new messages" linkje (toen) en nu dat icon eigenlijk helemaal niet nodig :?

Zou dat kunnen?
sorry voor de devver's maar ik heb het eigenlijk niet nodig :> :)

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 12-11-2004 17:49 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-10 21:43

Boekster

Naimoholic

outerspace schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:48:
[afbeelding]

Ik vind dit icon behoorlijk irritant. Het vult het scherm namelijk best wel.
Ik heb dat ''new messages" linkje (toen) en nu dat icon eigenlijk helemaal niet nodig :?

Zou dat kunnen?
sorry voor de devver's maar ik heb het eigenlijk niet nodig :> :)
Same here. Geldt bij mij ook een beetje voor de sterretjes. De kleur van het topicfolder vond ik zelf al duidelijk genoeg moet ik zeggen.

Music Addicted

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

En daar komt ook nog bij dat die link bij mij ook niet linkt naar de posts die ik nog niet gelezen heb...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:05

DinX

Motormuis

Was juist hetzelfde op irc aan het zeggen. Echt heel m'n scherm staat vol met die dingen. Eerste wat ik deed was in m'n prefs kijken, maar daar was niks te zien :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

/me SmartDoDo steekt z'n hand op :P

Ik wordt nogal gestoord van die icoontjes + nog eens de TR mapjes ernaast maakt het nogal drukjes :) Nieuwe berichten zijn toch al duidelijk aan de hand van de rode mappen :)

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ajb mogen de sterren weg! :P
het is zo wel erg druk.
het lijkt wel cu2 :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

ik ga er nog naar kijken

als ze niet goed werken moet je ws even je sessie resetten

Intentionally left blank

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
ja, een optie onder je 'prefs' zou ideaal zijn. Ik vind het zo ook veel te druk worden

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
crisp schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:01:
als ze niet goed werken moet je ws even je sessie resetten
Als ik het goed begrijp horen ze toch als volgt te werken:

ik zie new message icoon, klik op het icoon en zie de, voor mij, nieuwe reply's. Wanneer ik dan terug ga naar het forum door op de forum naam te klikken, zou het icoontje toch weg moeten gaan? Ik heb het topic compleet gelezen, geen nieuwe replies meer, dus icoon weg. Toch werkt het niet zo. Wat zie ik over het hoofd :) ?

and yes, heb mijn sessie gereset en daarna getest

[ Voor 1% gewijzigd door We Are Borg op 12-11-2004 23:19 . Reden: waarom nou weer [s] gedaan |:( ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
We Are Borg schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:31:
[...]
Als ik het goed begrijp horen ze toch als volgt te werken:

ik zie new message icoon, klik op het icoon en zie de, voor mij, nieuwe reply's. Wanneer ik dan terug ga naar het forum door op de forum naam te klikken, zou het icoontje toch weg moeten gaan? Ik heb het topic compleet gelezen, geen nieuwe replies meer, dus icoon weg. Toch werkt het niet zo. Wat zie ik over het hoofd :) ?

and yes, heb mijn sessie gerest en daarna getest
Het werkt dus niet per topic, zoals onder andere in phpBB. Er wordt alleen maar gekeken wat de eindtijd is van je vorige sessie. Alle berichten nadat die eerdere sessie zijn afgelopen tot en met nu ziet React als nieuw.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Harm schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:34:
[...]

Het werkt dus niet per topic, zoals onder andere in phpBB. Er wordt alleen maar gekeken wat de eindtijd is van je vorige sessie. Alle berichten nadat die eerdere sessie zijn afgelopen tot en met nu ziet React als nieuw.
En zo hoort het (IMHO) toch ook?
Maar ik vind die iconen ook niks. Ik zie liever niks, of desnoods die vorige (tekstuele) versie ervan (new).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik laat ook even mijn stem horen, die sterretjes mogen van mij per direct weer weg of uit te zetten zijn.. Vind het maar 10x niks :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

De opmerking dat het niks gevonden wordt voegt niet echt meer iets toe :) . Crisp is er mee bezig, er wordt over nagedacht, en zat mensen hebben aangegeven er niks mee te willen :) .

Oh, en ik wil even toevoegen dat ik de nieuwe icons wél geweldig vind, behalve het uiterlijk vh gele sterretje, maar met de functionaliteit ben ik iig érg blij :) .

[ Voor 32% gewijzigd door JHS op 13-11-2004 09:48 ]

DM!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:46
Een beetje jammer dat velen hier nu pas gaan zeuren over die icons terwijl er al een topic over geweest is waarin dit idee tot stand gekomen is. ;)

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

djluc schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 10:21:
Een beetje jammer dat velen hier nu pas gaan zeuren over die icons terwijl er al een topic over geweest is waarin dit idee tot stand gekomen is. ;)
Maar daar zat geen sterretje in ;)

DM!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:17

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Zit men nu werkelijk te zeuren om onderstaand sterretje in het icoontje :?

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/new_message.gif

* Thijsmans vindt overigens dat én een rood mapje, én ^^ een beetje dubbelop is :) Bovendien staan er niet per definitie nieuwe posts in een rood topic, terwijl dat wel de ALT is van het icon :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:37

FlashBang

Hoi.

nee niet dat sterretje, die sterretjes bij myreact man :)

[ Voor 33% gewijzigd door FlashBang op 13-11-2004 14:12 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
* BasieP vind ze ook erg druk en overbodig..
ik zou ze het liefst on-default uit hebben staan (en dan eventueel aanzetbaar via prefs)

en dat sterretje bij my react zou ik echt niet weten wat het inhoud... ik bedoel, het is een soort active topics van 1 bepaald fora.. dit houd dus in dat die sterretjes dezelfde functie hebben als dat icoontje in TS???

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 12:25

E-Rick

I love it :7

Misschien een stom idee, maar waarom worden de rode mapjes niet klikbaar gemaakt?
Die rode mapjes laten zien dat er nieuwe posts zijn, het lijkt mij niet meer dan logisch dat daar dan ook op geklikt kan worden om die nieuwe posts te bekijken (in plaats van een extra icoon met de zelfde fuctionaliteit).
Wat Prammenhanger zegt: dubbelop dus.

Choose life

• BasieP
E-Rick schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:21:
Misschien een stom idee, maar waarom worden de rode mapjes niet klikbaar gemaakt?
Die rode mapjes laten zien dat er nieuwe posts zijn, het lijkt mij niet meer dan logisch dat daar dan ook op geklikt kan worden om die nieuwe posts te bekijken (in plaats van een extra icoon met de zelfde fuctionaliteit).
Wat Prammenhanger zegt: dubbelop dus.
_o_ goed idee idd :)

alleen is het nu zo dat die mapjes rood zijn wanneer een topic 'hot' is, niet zozeer als er nieuwe posts zijn sinds je laatste bezoek..

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:17

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Devilion schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:10:
nee niet dat sterretje, die sterretjes bij myreact man :)
Gruwelijk B)
BasieP schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:23:
[...]

_o_ goed idee idd :)

alleen is het nu zo dat die mapjes rood zijn wanneer een topic 'hot' is, niet zozeer als er nieuwe posts zijn sinds je laatste bezoek..
Volgens mij juist wel :? * Thijsmans heeft nog nooit iets gehoord over hot-topics en rode mapjes :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• BasieP
Prammenhanger schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:32:
[...]

Gruwelijk B)

[...]

Volgens mij juist wel :? * BasieP heeft nog nooit iets gehoord over hot-topics en rode mapjes :)
kijk maar eens in een topic waar jij net (als laatste) in gepost heb.
als je dan in de topiclist kijkt van dat forum (of in AT) dan zie je dat topic rood is, (betekend volgens mij dat er afgelopen xx uur iets gepost is)
ding word niet geel wanneer jij net gepost heb

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
nb. Je kan in FF met adblock ook gewoon het desbetreffende plaatje blocken :Y)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11 14:51

The Bad Seed

Chaotic since 1983

anandus schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:41:
nb. Je kan in FF met adblock ook gewoon het desbetreffende plaatje blocken :Y)
Klopt, en het leuke is dat de functionaliteit er wél nog is mocht je die toch eens willen gebruiken, je kan nog steeds klikken op het onzichtbare plaatje :*)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Erm. Er wordt in de afgelopen 7 posts alleen maar herhaald wat al eens gezegd is. Schiet niet echt op he :) .

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

Nee, en lokaal heb ik de 'new' functionaliteit inmiddels verplaatst naar het mapje en een alternatief verzonnen voor de admin. Deze discussie is daarmee dus overbodig geworden ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.