Simpel Reislogsysteem?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• pietjepo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04-2022
Binnenkort ga ik een tijdje naar het buitenland. Tijdens mijn reis wil ik online verslagen gaan bijhouden. Mijn site is zo goed als af. Ik heb met Frontpage mijn site gemaakt en heb gebruik gemaakt van verschillende frames.

Nu heb ik al rond zitten kijken voor een weblogsysteempje. Zo heb ik Pivot, Greymatter en PHPnuke geprobeerd. Dit soort systemen zoek ik eigenlijk niet. Bezoekers hoeven namelijk geen commentaar op mijn reisverslagen te kunnen geven. Ja ik weet dat dit eigenlijk de bedoeling is van een weblogsysteem.

Na zoekwerk op o.a. hotscripts.com ben ik hier beland. Ik heb vrijwel geen kennis van PHP, HTML of CSS. Ik zoek dus een heel simpel scriptje waarmee je op mijn site kunt inloggen en een reisverslagje kunt intikken. Het systeempje moet ook een overzichtje van hyperlinks geven naar de verschillende reisverslagen zoals:

Verslag A, 2-10-2004
Verslag B, 11-11-2004
Verslag C, 14-11-2004

En ik moet het systeempje naar eigen smaak kunnen opmaken. Dus achtergrondkleur, lettertype enz. En het liefst een scriptje zonder reclame.

Iemand een suggestie? Mijn hostingprovider ondersteunt o.a. PHP/ASP.

Alvast bedankt.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Er zijn honderden site die weblogs aanbieden, dat is wat jij zoekt:

[google=weblogs]

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 10:24

sjaakaq

It might get loud

In Pivot kun je reacties uitzetten en ALLES opmaken.

leoaq.fm // Jeune Loop

• pietjepo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04-2022
bedankt jongens.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Software gezocht in Webdesign & Graphics? Dacht dat het hier over zelf developen ging :z

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.