We hadden al enige tijd een oude Pentium laptop op zolder liggen die deels al onder handen is genomen door mn broer een jaartje terug, nu ik de rest...
En ik bedacht zo, als ik nou het beeldscherm er netjes af sloop samen met de voeding, kan ik dan niet wat draadjes hier en daar aansluiten aan een tulpstekkertje ofzo
(ik noem maar even het makkelijkst, misschien zit het ingewikkelder in elkaar, misschien kan het wel gewoon niet).
En als ik er dan een draagbaar DVD-spelertje bij koop dat ik dan een leuk vakantie setje heb...
...
Maja, dr bengelen nou wel 50 draadjes verdeeld over 3 brede en 2 smalle stekkertjes en dan nog 2 andere draadjes (voeding en aarde ?).
Wat zou ik moeten doen, als het uberhaupt wel haalbaar is...?
En ik bedacht zo, als ik nou het beeldscherm er netjes af sloop samen met de voeding, kan ik dan niet wat draadjes hier en daar aansluiten aan een tulpstekkertje ofzo
En als ik er dan een draagbaar DVD-spelertje bij koop dat ik dan een leuk vakantie setje heb...
Maja, dr bengelen nou wel 50 draadjes verdeeld over 3 brede en 2 smalle stekkertjes en dan nog 2 andere draadjes (voeding en aarde ?).
Wat zou ik moeten doen, als het uberhaupt wel haalbaar is...?