XBL: theArthurrrr
En ik heb dat doctor-proggie wat dan rechtsonderin de hoek irritant gaat doen ook altijd uit.
"I sit in my room and imagine the future."
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 15:56
Inderdaad. Crashguard is de manier om pc te laten vastlopen. Ook niet het deel installeren waarbij northon programma's en internet controleert. Iets met active x controleren. Kan het niet duidelijk uitleggen. Gewoon antivirus en speeddiskOp dinsdag 02 januari 2001 12:36 schreef Theeboon het volgende:
als je Crashguard maar uit hebt staan.
En ik heb dat doctor-proggie wat dan rechtsonderin de hoek irritant gaat doen ook altijd uit.
Ragger
Verwijderd
Cleansweep haalt ook nog heel veel rotzooi weg. Ik heb ook niets op automatisch staan. ik loop er liever zelf eens in de week doorheen. De twee dingen die wel automatisch zijn, zijn de virusscanner en internet security
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Je hebt het over speeddisk? Maar je installeerd wel een programma van ongeveer 150 MB?? Welke continu aan het draaien is en verschilllende utilities opstart?
Ik vraag me af of dat zin heeft.
Verwijderd
Harde schijf optmalisatie
en systeem optimalisatie.
Ik gebruik het ook, en het werkt prima.
maar binnenkort ga ik een RAID kopen....eeuh werkt speeddisk met RAID of heeft dit qua performance niet zoveel zin? Iemand ervaring mee?
Ik gebruik Diskeeper 6 onder win2k...
norton utilities gebruikte ik eerst wel onder win98, maar dan installeerde ik het minimaal, alleen speeddisk, windoctor, en shell extensions.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Het verneukt je systeem gewoon, integreert te veel in het OS.
Het enige wat Symantec ooit goed heeft gemaakt is Norton Commander 2.0 win9x/NT en Norton Personal Firewall 2001 win9x/NT
Verwijderd
Kheb nu NU 2001 er op staan. Maar bij speeddisk doet ie nu eerst een conversie die een paar minuten duurt elke keer. Dat had NU2000 niet. En dat op een Tbird@1Ghz ..