ati 7500 +mce

Pagina: 1
Acties:

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:41
omdat schijnbaar mijn vorige post te weinig informatie bevatte, zal ik het nu maar wat uitgebreider doen, om een slotje te voorkomen,

ik heb een ati 7500 en wilde met mce live tv kijken, maar dat ging vervolgens niet werken, omdat deze videokaart niet word ondersteurnt, en ati wil verder ook geen ondersteuning geven heb ik van iemand vernomen.

dus nu was mijn vraag of ik dit wel kon laten werken. ik heb google ed al gebruikt om een oplossing voor mijn probleem te vinden, maar tevergeefs.

ik hoop dat dit genoeg info is om een slotje te verkomen, want vond het wel een beetje naar...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Slotje was niet vanwege te weinig informatie maar te weinig getoonde inzet. Je had duidelijk niet eens naar de andere topic(titel)s gekeken of de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) van WOS gelezen voor je je topic opende terwijl je dit toch al vaak is gevraagd.

Slotje naar snap ik, daarom is het ook gruwelijk makkelijk te voorkomen: denk eerst zelf goed na, lees eventueel een handleiding of twee en geef bij het openen van een topic aan wat je hebt geprobeerd en waarom dat niet werkt, en waar (en vooruit: met welke termen) je hebt gezocht op o.a. Google en GoT-search. Lees en gebruik de sticky topics en het moet raar lopen wil je een slotje krijgen.

over de 9800 die je noemt in ati en mce drivers :
• zijn het echt andere drivers; wordt je niet naar dezelfde geleid op de website? (Geen idee, ik gebruik detonators waar dat wel zo is).
• wat zijn de hardware verschillen tussen de twee? Is er niet een hardwarereden dat het niet kan?
• Wat gebeurt er als je gewoon die driver probeert te installeren? <-- natuurlijk wel eerst een image maken van je systeem.

Daarnaast: werkt misschien een van de alternatieven voor Windows Media Center Edition? Er zijn er diversen.De vijfde google hit gaf mij trouwens iemand die het wel aan de praat had met zijn 7500 (maar niet zij hoe) dus probeer het nog eens met andere zoektermen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CarJunkyXL
ok, dit is echt een beetje naar, kan echt NERGENS een patch oid downloaden voor mce met ondersteuning van deze videokaart..
denk je een keer een orginele software versie te hebben van MS, geven ze geen ondersteuning aan de radeon 7500....

als iemand een oplossing heeft...please...
want wil niet nog meer neer leggen om mce te draaien, heb me al genoeg gekost...en om dat ook nog geld voor een andere videokaart te kunnnen neer tellen is gewoon niet tof

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

m.lammers schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 22:15:
denk je een keer een orginele software versie te hebben van MS, geven ze geen ondersteuning aan de radeon 7500....
offtopic:
Dan zou ik snel terug gaan naar de winkel en vragen waar de rest van de doos is :o

MCE is alleen te koop inclusief PC en als ze je dan een 7500 verkopen mag je best ruilen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CarJunkyXL
ik heb hem van een particulier gekocht.....winkels mogen hem niet eens los verkopen...