Ik denk niet dat er joystick support in komt, ik heb er te weinig tijd voor om met zoveel ingen rekening te houden. Trouwens, ik heb zelf ook een arcade joystick met zo'n analogue convertertje.. ik heb het zelf nog niet eens geprobeerd maar ik denk dat ik dat ook maar eens probeer... Als het goed is kun je metlogitech spul gewoon een "keymap" gebruien als ik me niet vergis, dan emuleer je dus gewoon keypresses met je joystick, dat zou altijd moeten werken.
Het mooiste was idd de vliegtuigjes neermaaien en dat is dus ook de volgende stap.
Er is trouwens wel een level 5, bestaande uit 1 groot eiland met een compleet leger aan japanse soldaatjes (50+)
Het spel is dus ook zo "klein" omdat er ten eerste geen vijandelijke vliegtuigen inzitten, wat dus volgens mij ook half de lol was.. (vandaar ook versie 0.70 en niet 1.0)
Mochten jullie willen "cheaten" kan je altijd in de map "maps" de namen gaan omwisselen zodat ie bijvoorbeeld kan beginnen met map 5
je krijgt de carrier (waaronder je eigen

) gezonken door er 3 torpedo's tegen aan te jekkeren
Wishlist: (niet in bepaalde volgorde en zeker geen garantie dat ik er ooit aan toekom)
- hogere resolutie
- vijandelijke vliegtuigen (staat nu als punt2 om te doen)
- de "nepdraai" (om in dogfights de computer te misleiden) (staat nu op punt1)
- multiplayer.. ik heb al wat netwerk code liggen maar er moet helaas nogal wat in de code gebeuern voordat het fatsoenlijk geintegreerd kan worden, maar multiplayer is wel een zeer tof vooruitzicht imo
Trouwens tof dat er zoveel mensen het origineel nog kennen, ik had het eigenlijk bijna niet verwacht