---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
En, kan die DIFF-functie ook aangezet worden voor litemods? Dit zijn onder andere de FP Admins, namelijk
.
Ask ACM of Roelie, die kunnen dat fix0ren d.m.v. het verbouwen van rechtengroepen. Ik waag me daar niet aanHarm schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:25:
En, kan die DIFF-functie ook aangezet worden voor litemods? Dit zijn onder andere de FP Admins, namelijk.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Omdat je dan Roelant niet meer kan uitmaken voor prtutser?
Zolang ik niet snap hoe het werkt, waag ik me niet aan dat soort dingen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Hij voert ook echte diffs uit (in de DB staan patch files).
Die site doet het niet, maar ik heb wel een idee wat je bedoelt.
Wat jij een 'echte' diff noemt is het grafisch weergeven van een patch. Dat kan op zich, ik kan er eens naar kijken - maar ik weet niet of het makkelijk te doen is.
Die site doet het niet, maar ik heb wel een idee wat je bedoelt.
Wat jij een 'echte' diff noemt is het grafisch weergeven van een patch. Dat kan op zich, ik kan er eens naar kijken - maar ik weet niet of het makkelijk te doen is.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Het idee wat ik inderdaad bedoel is inderdaad hetgeen jij een patch noemt; een grafische weergave waarin twee versies vergeleken kunnen worden. Links staat de ene versie en rechts de andere. Toegevoegde regels worden groen gemarkeerd (met prefixed +jes) en verwijderde regels rood (met prefixed -jes)
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
gedeeltelijk geimplanteerd in 1.9.4; maybe later verbeteringen hierop
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()