Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[search] Search niet mogelijk met Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Fuzzy3366
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-08 22:00
Ik heb hier een probleempje met de search.
Ik gebruik Mozilla Firefox als browser en bij de search komt alleen een lege window naar boven. Een andere Firefox gebruiker heeft precies het zelfde.
Als ik de search gebruik met IE doet hij het wel.

Is hier een oplossing voor?

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 21:56

mayhem

Hier gaat het prima, gebruik FF 1.0

• Fuzzy3366
mmm. Ik heb hier ook gewoon Firefox 1.0
(http://www.mozilla.org/products/firefox/)

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Heb je overigens al geprobeerd om een cache refresh te doen. Dat lost meestal al een hoop problemen op...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe bedoel je een leeg window? Een popup? Wat is de URL van dat window? Zie je helemaal niets of geen content? Cache volledig getrashed?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Fuzzy3366
Woudloper schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:09:
[...]

Heb je overigens al geprobeerd om een cache refresh te doen. Dat lost meestal al een hoop problemen op...
Thnx! Nu doet hij het wel :) Gauw IE weer afsluiten :P

En ik kreeg trouwens gewoon een nieuw leeg venster. Onderin de statusbalk zegt hij wel bezig te zijn met "Waiting for gathering.tweakers.net"
Maar daarna gaf hij "Done" aan en liet verder niks zien.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Werkt hier ook prima :? (is qua opzet ook niets aan gewijzigd)

Intentionally left blank

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:34
Toen Fuzzy3366 had ik dit probleem ook en nu heb ik het dus weer. Ik snap dat jullie helemaal niets wijzigen aan de search maar ik vind het wel weer raar dat ik het dus nu weer heb.

Ik gebruik FireFox 1.0 met een een plugin om alles in 1 window te proppen (en dus nieuwe vensters in tabs te openen). De search gaat prima naar een nieuwe tabblad, connect naar gathering.tweakers.net en vervolgens staat er done onderin beeld en is het blijft het hele scherm leeg en staat er op je tab: (Untitled) met het tweakers.net icoon ervoor.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Robkazoe schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:08:
Ik gebruik FireFox 1.0 met een een plugin om alles in 1 window te proppen (en dus nieuwe vensters in tabs te openen). De search gaat prima naar een nieuwe tabblad, connect naar gathering.tweakers.net en vervolgens staat er done onderin beeld en is het blijft het hele scherm leeg en staat er op je tab: (Untitled) met het tweakers.net icoon ervoor.
Welke extension is dat? Want dergelijke functionaliteit zit ook in Firefox zelf. Open about:config en zoek daar de Preference Name 'browser.tabs.showSingleWindowModePrefs' op. Zet die naar TRUE en ga vervolgens naar Tools > Options... > Advanced > Tabbed Browsing en speel met de nieuwe instellingen. Vergeet niet je gebruikte extension te deïnstalleren.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

geen feedback

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.