Toon posts:

Planet ADSL en @Home bundelen (teaming) met Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al 2 dagen rond aan het kijken op google en op GOT en ik kan maar niet vinden hoe ik "makkelijk" een breedband verbinding kan bundelen (teaming)

Ik heb inmiddels Vicomsoft Intergate geinstalleerd maar deze krijg ik (nog) niet aan de praat (zelfs niet met 1 breedbandverbinding).

Twee SDSL lijnen bundelen

even voor de duidelijkheid:

Ik zoek GEEN linux versies en ik wil ook GEEN load balancing gebruiken. Gewoon puur bundelen tot één verbinding. En ik wil ook niet horen dat het niet gaat....

Dit wil ik wel:

@home download 4000kbps
ADSL download 2048kbps
--------------------------------------- +
internet download ~6000kbps

En ik wil ook GEEN andere lijn pakken avn 6000kbps want ik wil gewoon houden wat ik nu heb! Dus aub geen berichtjes van "waarom pak je geen 8192kbps ADSL lijn........"

alvast bedankt!!!

Verwijderd

Allereerst bevalt je houding me niet. Eisen stellen aan de reacties die users op dit forum geven vind ik veel te ver gaan voor hulp op vrije basis. Je moet blij zijn dat er uberhaupt iemand zou willen reageren.

Daarnaast kom je met een verhaal dat je een programma gebruikt en dat "het niet aan de praat te krijgen is". Daar kan dus niemand iets mee. Je zegt niet wat je gedaan hebt en hoe je de boel ingesteld hebt. Hoe moeten wij je daar nu mee helpen?

Als je rekent op een kant en klare oplossing in stappen om dit te doen zit je op dit forum verkeerd. Initiatief om problemen op te lossen zie ik van jouw kant niet, enkel de vraag om een oplossing.

En tot slot; dit heeft niets met Professional Networking & Servers te maken.

Dit topic is gesloten.