Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tweakers tpl] topic report, link != link

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Als ik rechten heb op topicreports is in /forum/list_topics/ de topicreport icoon een link.
Als ik geen rechten heb is dat geen link.

Waarom niet helemaal weg laten ipv geen link?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je bedoelt toch niet in de AT listing? :X

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:12

momania

iPhone 30! Bam!

elevator schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:52:
Waarom niet helemaal weg laten ipv geen link?
Dat was toch om de globals een goed beeld te geven of er TR's waren... ik zie daar niets in veranderd tov de vorige template hoor :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Het is ook geen verandering :)
Maar ik kan me voorstellen dat jij in de list_topics (niet de AT dus, Spider :P ) wel overal links hebt naar alle topic_reports.

Ik heb enkel een icoontje waarin staat hoeveel TR's wat ehm. lekker zinloos is :P

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

elevator schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:03:
Het is ook geen verandering :)
Maar ik kan me voorstellen dat jij in de list_topics (niet de AT dus, Spider :P ) wel overal links hebt naar alle topic_reports.

Ik heb enkel een icoontje waarin staat hoeveel TR's wat ehm. lekker zinloos is :P
Idd, ik heb wel overal links... :P

Waarom jij ze in de list_topics ziet, snap ik ook niet echt idd, active_topics was bekend dat het zo werkt als het nu is

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
momania schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:05:
Waarom jij ze in de list_topics ziet, snap ik ook niet echt idd
Vandaar mijn vraag - ik snap het ook niet :P

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ah; ik zie het nu inderdaad ook. Kan echter niet zeggen dat ik het irritant of lastig vindt.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:41

crisp

Devver

Pixelated

was al zo...

Intentionally left blank

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

elevator schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:05:
[...]

Vandaar mijn vraag - ik snap het ook niet :P
Volgens mij was het : of overal aan, of alleen in je eigen forum. waarbij active_topics en list_topics dus onder 'overal' vallen :)

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
momania schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:02:
Volgens mij was het : of overal aan, of alleen in je eigen forum. waarbij active_topics en list_topics dus onder 'overal' vallen :)
Ja dat was de technische uitleg.

Maar aangezien crisp het onderscheid al maakt tussen een TR icoontje *met* link en een tr icoontje *zonder* link moet die zonder link ook weggelaten kunnen worden :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het is inderdaad of overal aan, of alleen in de topiclisting van het forum waar je modrechten hebt - dat is een setting in de admin, en sinds 1.9.2 is dat al zo.
In list_activetopics wordt geen rechtencheck gedaan per topic en dus is daar nooit een linkje.
Ik kan het wel aanpassen dat je in list_topics enkel die dingen ziet als er ook een linkje is, en in list_activetopics altijd maar dan moet ik wel een aantal extra afvragingen gaan doen.

Maar nogmaals: dit is al zo sinds React 1.9.2 dus het verbaast me dat het blijkbaar nu pas opvalt...

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; wat mij betreft blijft de huidige situatie gewoon gehandhaaft. Soms is het ook wel handig om te kunnen zien of een topic reeds een TR heeft ;) Het is verder niet storend aangezien er al geen link op hangt :)

---

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

eensch met Spider.007 :)

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 13-11-2004 16:20 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.