Toon posts:

[Burn Software] freeware zonder browser *

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een FREEWARE brandprogramma zonder een eigen explorer.
Heb al verschillende brandpakketten geprobeert maar nog geen werkende oplossing gevonden...
Ik zal even kort de situatie uitleggen:

Binnen ons bedrijfs netwerk is vrijwel een hoop geblokkeert zodat de gebruiker geen schade aan kan richten op de werkstations...
Maar met brandsoftware met een eigen explorer is dit te omzeilen...
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een brandprogramma die gebruik maakt van de windows explorer (zodat de gebruikers alleen in de directory's kunnen komen waar ze rechten op hebben...)

Heb ook geen idee of deze er wel zijn maar reacties zijn van harte welkom...
Ik hoop dat ik jullie voldoende informatie heb gegeven, zoniet hoor ik het graag !

Alvast bedankt ;)

-----------------------------------------------------

[/edit]
Nero heeft een eigen explorer dus bied al geen oplossing... Ik zoek meer iets in de richting van freeware...
XP kan ook niet want wij de C drive van toegang afgesloten hebben en dus niet kunnen browsen met de ingebrande burner van XP...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 15:54 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:48:
Ik ben op zoek naar een brandprogramma zonder een eigen explorer.
Heb al verschillende brandpakketten geprobeert maar nog geen werkende oplossing gevonden...
Ik zal even kort de situatie uitleggen:

Binnen ons bedrijfs netwerk is vrijwel een hoop geblokkeert zodat de gebruiker geen schade aan kan richten op de werkstations...
Maar met brandsoftware met een eigen explorer is dit te omzeilen...
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een brandprogramma die gebruik maakt van de windows explorer (zodat de gebruikers alleen in de directory's kunnen komen waar ze rechten op hebben...)

Heb ook geen idee of deze er wel zijn maar reacties zijn van harte welkom...
Ik hoop dat ik jullie voldoende informatie heb gegeven, zoniet hoor ik het graag !

Alvast bedankt ;)
nero?
xp zelf?

spuit 11 :P

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
Windows XP zelf? Gewoon dmv sleur en pleur een cdtje bakken...

Verwijderd

Topicstarter
Graag wat freeware progjes...
Of noem even een lijst van wat freeware brand tools... Zodat ik deze uit kan testen op funtionaliteit :)

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
Maar met windows explorer kan je dan toch ook C niet in? Hoe wil je dan ooit de bestanden op c vinden die je wilt branden ?

[ Voor 18% gewijzigd door Speedener op 12-11-2004 16:11 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Neem dan een commandlinebrandprogramma; zijn er ook diversen van. (Zie download.com / Google / GoT).

Maar waarom mag met geen browser gebruiken? Ik mag hopen dat je beveiliging is gebasseerd op NTFS rechten, dan maakt het toch niet uit of de verkenner is te gebruiken? Anders is zelfs kladblok een enorm veiligheidsrisio :+
offtopic:
titel afgemaakt

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.