Ik heb het volgende probleem.
Bij een klant van ons staat een windows 98 SE pc met daarop een outlook express 6 geïnstalleerd. Daarnaast zijn alle windows updates ook geïnstalleerd. Deze pc heeft sinds kort het probleem dat hij soms in het voorbeeld scherm van outlook express aangeeft:
Map kan niet worden weergegeven. mogelijke oorzaken zijn:
-onvoldoende schijfruimte beschikbaar
-onvoldoende geheugen beschikbaar
Dit is echter een pc met een 80GB harde schijf waarvan 3 GB gebruikt. Daarnaast heeft hij 256 MB geheugen wat ook meer dan genoeg moet zijn (er worden geen zware programma's gedraait).
Ik heb zelf het volgende al geprobeerd:
- Postvak in leeg gemaakt
- Updates gedownload
- gezocht in google
- gezocht op Got
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak en oplossing van dit probleem zou kunnen zijn?
Bij een klant van ons staat een windows 98 SE pc met daarop een outlook express 6 geïnstalleerd. Daarnaast zijn alle windows updates ook geïnstalleerd. Deze pc heeft sinds kort het probleem dat hij soms in het voorbeeld scherm van outlook express aangeeft:
Map kan niet worden weergegeven. mogelijke oorzaken zijn:
-onvoldoende schijfruimte beschikbaar
-onvoldoende geheugen beschikbaar
Dit is echter een pc met een 80GB harde schijf waarvan 3 GB gebruikt. Daarnaast heeft hij 256 MB geheugen wat ook meer dan genoeg moet zijn (er worden geen zware programma's gedraait).
Ik heb zelf het volgende al geprobeerd:
- Postvak in leeg gemaakt
- Updates gedownload
- gezocht in google
- gezocht op Got
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak en oplossing van dit probleem zou kunnen zijn?
I do what I like and I like what I do