Outlook Express: Kan map niet openen.

Pagina: 1
Acties:

• appelkoek
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 13:32
Ik heb het volgende probleem.

Bij een klant van ons staat een windows 98 SE pc met daarop een outlook express 6 geïnstalleerd. Daarnaast zijn alle windows updates ook geïnstalleerd. Deze pc heeft sinds kort het probleem dat hij soms in het voorbeeld scherm van outlook express aangeeft:

Map kan niet worden weergegeven. mogelijke oorzaken zijn:
-onvoldoende schijfruimte beschikbaar
-onvoldoende geheugen beschikbaar

Dit is echter een pc met een 80GB harde schijf waarvan 3 GB gebruikt. Daarnaast heeft hij 256 MB geheugen wat ook meer dan genoeg moet zijn (er worden geen zware programma's gedraait).

Ik heb zelf het volgende al geprobeerd:
- Postvak in leeg gemaakt
- Updates gedownload
- gezocht in google
- gezocht op Got

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak en oplossing van dit probleem zou kunnen zijn?

I do what I like and I like what I do

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je die outlook express data files verplaatst naar een andere machine, werkt het daar wel? Zit een beetje te denken aan corrupte files...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• appelkoek
BtM909 schreef op 12 november 2004 @ 14:23:
Als je die outlook express data files verplaatst naar een andere machine, werkt het daar wel? Zit een beetje te denken aan corrupte files...
Is inderdaad een aardig idee, ik kan het alleen nu helaas niet proberen. Ik kom er nog op terug.

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Misschien heeft het iets te maken met readonly (kan dus niet schrijven) files ... (van backup cd gehaald?)
Anders ga ik ook voor de corrupte files :9

[ Voor 3% gewijzigd door HappyGilmore op 12-11-2004 23:01 ]

• appelkoek
HappyGilmore schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:00:
Misschien heeft het iets te maken met readonly (kan dus niet schrijven) files ... (van backup cd gehaald?)
Anders ga ik ook voor de corrupte files :9
Er is de laatste maanden niets aan de pc veranderd. Pc draait ook niet in een netwerk op zo. Ook wordt er geen gebruik gemaakt van profielen.

Ik heb de .dbx bestanden naar een andere pc gekopieerd. Hier werkt alles wel goed.
Ik ga outlook expres wel een keer opnieuw installeren. ff kijken of dat helpt.