[.NET/Infragistics] UltraWeekView, custom appointment-dialog

Pagina: 1
Acties:

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:36
Hoi,

Ik ben bezig met een project waarvoor wij de Infragistics NetAdvantage library gebruiken.

In onze applicatie (WinForms), gebruiken we oa. de 'UltraWeekView' control van Infragistics. Deze control is vergelijkbaar met de 'WeekView' control die je in de agenda van MS Outlook ziet.
Als je nu dubbelklikt op die Infragsitics control at - runtime, dan krijg je een 'Appoinetment Detail form' te zien.
Je kan deze behaviour uitzetten, door een bepaalde property in te stellen, op die manier wordt dat scherm niet getoond als je dubbelklikt.

Wat ik nu echter wil, is een 'custom appointment dialog form'. Ik wil dus niet deze standaard - dialog gaan gebruiken. Echter, ik vind nergens een manier hoe ik dat kan doen.
Ik had eerst verwacht om een bepaalde property aan te treffen, waaraan je een 'AppointmentDetail' form zou kunnen aan toekennen die een bepaalde interface implementeerd, maar daar is niet direct iets over te vinden.
Wat ik wel zie, is een property 'AppointmentEditorControl', maar dat is geloof ik voor de 'inline' editting van appointments in de UltraWeekView, een heeft imo niets te maken met het scherm dat 'popupped.'. Die AppointmentEditorControl moet trouwens een bepaalde interface implementeren of van een base class (EmbeddableEditorBase) deriven, maar in de documentatie is daar niet echt iets uitgebreids over te vinden. (Behalve dan de members van die interface, maar die zijn niet echt gedocumenteerd).

Heeft er hier misschien iemand ervaring met deze control, en weet die persoon dan hoe je zo iets moet verwezenlijken?

Fat Chance, maar ik waag het er toch op. :P

https://fgheysels.github.io/

• Juicy
  • Laatst online: 16:14
Infragistics heeft eigen nieuwsgroepen. Het lijkt me beter om deze vraag daar te posten. Heb je ook een grotere kans op een antwoord. ;)

-

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Knowledge Base Article: KB03882
HOWTO:How can I replace the built-in appointment dialog with a custom dialog?

clique

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• whoami
  • Laatst online: 17:36
_o_
:*

https://fgheysels.github.io/

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
graag gedaan :)

De infragistict knowledgebase is behoorlijk goed, wel de moeite waard eens rond te kijken.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl