☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 14:07 ]
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 14:07:
Zozo, interessant punt zeg. Schande dat hier nog niks aan gedaan is.. Had je dit niet ff kunnen mailen ofzo?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
nogal loos om hier een topic voor te openen.. a: het boeit niet, b: als het je al dwars zit kun je dit ook wel ff mailen.. Dit is sowieso geen beleidspunt.
Had eigenlijk wel net zo goed kunnen mailen. Dus besloot ik hier een topic te openen
[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 12-11-2004 14:09 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ach so...Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 14:08:
[...]
nogal loos om hier een topic voor te openen.. a: het boeit niet, b: als het je al dwars zit kun je dit ook wel ff mailen.. Dit is sowieso geen beleidspunt.
Maar het hoort hier wel:Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 14:08:
Dit is sowieso geen beleidspunt.
Welkom op Lieve Adjes, het forum waar je je klachten kunt uiten, of voorstellen kunt doen aangaande ons forumpje.
-
Het causale verband tussen deze 2 zinnen ontgaat mij volledig, toch gebruik je het woord "dus"?AW_Bos schreef op 12 november 2004 @ 14:09:
Had eigenlijk wel net zo goed kunnen mailen. Dus besloot ik hier een topic te openen.
Dit topic is gesloten.