Toon posts:

meerdere pc's installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik in de informatica werk komen kennissen vaak aan mij vragen of ik hune pc niet eens wil herinstalleren. omdat daar toch altijd veel tijd in kruipt zou ik dat eigenlijk willen een stuk automatiseren. het probleem is dat het nooit om de zelfde hardwareconfig gaat (verschillende grootte van HD, ander mobo ander grafische kaart). Dus dacht ik, misschien is het mogelijk om ergens een basis installatie (windowdXP + software) te maken zonder de specifieke drivers die ik dan via een "systeem" direct op de schijf kan zetten en dan pas de drivers installeren

heeft er iemand een idee hoe ik zo iets kan uitwerken ?

thx

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
Zoek eens naar XP OEM installatie cd topic hier op GoT; Heeft de standaard XP driversset in zich.

Zelf heb ik een RIS server met alle updates en standaard tooling. Via AD distribueer ik de standaard software. Moet af en toe nog wat updates voor Office er overheen gooien en soms wat extra drivers, maar ben een stuk sneller klaar als normaal.

Pvouput live

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Groepie, over dit onderwerp is op GoT veel te vinden. Ik zie dat dit je eerste post op GoT is (welkom trouwens); en wil je daarom vragen om in het vervolg even deze tips te gebruiken voor het openen van een topic. Het genoemde OEM topic is in ieder geval een erg goed begin voor hetgeen je wilt bereiken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.