Toon posts:

Veel minder bezoekers na herontwerp website

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Recentelijk heb ik www.edelkantoor.nl vernieuwd m.b.v. o.a. PHP & MySQL. De "oude" site was gebaseerd op simpele HTML-pages.

Nu is het echter zo dat de site nu veel minder makkelijk gevonden kan worden (met Google) en het aantal bezoekers en daarmee de afzet afneemt. Er staan behoorlijk wat meta-keywords op...maar toch lijkt het niet te helpen...

Wie heeft dit probleem ook gehad of weet hoe ik er voor kan zorgen dat de site weer gemakkelijker gevonden wordt?

NB: de website (kijk maar even als je wilt) is eigenlijk een soort portal waar je in de meeste gevallen wordt gelinkt naar andere websites (van leveranciers etc).

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je gebruikt frames; dat verminderd de doorzoekbaarheid in ieder geval. Verder heeft dit probleem niets met serverside programmeren te maken, eerder de clientside kant. Deze hoort thuis in Webdesign & Graphics. Echter, via de search zijn er genoeg discussies over te vinden, waardoor ik verwacht dat deze ook daar dicht gaat. Zie de search. Vandaar dat ik hem sluit en niet verplaats. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.