Toon posts:

[ASP.NET] Infrgistics UltraWebGrid , DataChanged werkt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een UltraWebGrid control van Infragistics (2004 vol3) die ik client side editable heb gemaakt. Nu kun je na een Postback van iedere row en cell opvragen of de data die erin staat gewijzigd is tov de data uit je datasource (mbv de DataChanged property). De data in het webgrid is NIET bound.

Nu treedt het rare op, dat een cell die ik wijzig die eerst <NULL> bevatten wel netjes DataChanged=True hebben. Maar cellen die al een waarde bevatte, houden DataChanged=False. De laatst genoemde cellen hebben ook gewoon weer hun oude waarde na een Postback, de eerstegenoemde hebben wel de nieuwe waarde.

De code is iets te uitgebreid om hier te posten. Het probleem proberen te isoleren zou erg veel werk zijn, dus als iemand het bekend voor komt en het misschien een kwestie is van een property in het grid zetten dan hoor ik het graag.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 09:48 . Reden: typefoutje ]

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik denk dat er toch niks anders op zit dan het probleem te isoleren. Post de code toch maar even en loop er ook even met de debugger doorheen en kijk of de waarden ook echt worden veranderd of niet.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zonder debugging informatie en relevante code kunnen we weinig. Verder geef je aan niet zelf het probleem te willen isoleren.
Daarnaast is het misschien een bug in het component en kan je je beter tot de maker wenden.

Bij elkaar opgeteld voorzie ik dit topic meer een raad-topic worden bij gebrek aan informatie dan een discussietopic om een probleem op te lossen.

Deze doe ik dan ook dicht.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.