ISDN met software router probleem

Pagina: 1
Acties:

• Malle_Pietje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-02 13:17
Hoi,

Ik ben nu al een tijd aan 't kloten om een ouwe bak met ISDN-kaart aan de praat te krijgen. Ik heb al verschillende Win-versies gedraaid (2000Pro, 2000Server), verschillende proxy-software, waaronder WinRoute, SyGate en IAS, maar geen van allen lukt het om méér dan één keer uit te bellen.

Na de eerste keer uitbellen, bijv. bij WinRoute, als ik daarna de verbinding via WinRoute handmatig verbreek, blijft hij in de log open staan. Een volgende poging om in te bellen mislukt dan ook. Als ik direct via de inbelverbinding inbel, gaat het keer op keer goed.

Ik heb dit geheel al eerder op andere configs aan de praat gekregen, maar sta nu voor een raadsel. Heb inmiddels in plaats van de interne kaart een lange tijd door mijzelf gebruikte externe USB-box van Teles geprobeerd... zelfde resultaat.

Inmiddels radeloos. Wie heeft een suggestie??

Efficiency is intelligent laziness

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Ik heb goede ervaring met RVS-Com icm ISDN maar dat is al wel weer een tijdje geleden.
http://www.rvs.de/start.html

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
ics wat in windows 2000 pro en 2000 server zit (rras) werkt dat dan niet goed? ik heb het toch regelmatig gebruikt met 2000 server en isdn kaartjes, werkte altijd prima

A wise man's life is based around fuck you

• Malle_Pietje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-02 13:17
Het gaat mij om het installeren van deze bak als server voor een vriend van mij. Dus RVS is dan geen oplossing. Ik zoek een prog wat dienst kan doen als proxyserver, mailserver e.d. Ben bekend met genoeg progs, zoals 602LANSuite, WinProxy, WinRoute, Sygate e.d., maar geen van de progs belt meer dan één keer uit. 't Lijkt alsof de info mbt de verbinding niet gecommuniceerd wordt aan de software, maar ik heb geen idee waar dat em in zit.

Ook diverse OS-es mochten niet baten. 't Leek mij op zeker moment in de hardware te zitten, maar een andere ISDN-box hielp dus ook al niet.

Iemand suggesties??

Efficiency is intelligent laziness