Op het werk draait een FTP server. (Serv-U)
Van thuis kan je hier bestanden op plaatsen die te groot zijn om te mailen.
Iedereen kan uploaden naar de server behalve ik
Ik kan contact maken met de ftp server. Mappen aanmaken maar zodra ik een bestand wil uppen loopt de boel vast er gebeurt er niks meer. Het enige wat zichtbaar is na afsluiten van de ftp verbinding is een bestand op de ftp server van 0 kB groot.
Op het werk draait een W2K server de FTP server. Hangt rechtstreeks aan de router. De poortinstellingen staan goed gemapt. De rest kan ook gewoon uploaden maar ik niet.
Thuis staat een XP bak verbonden aan het net via een E-Tech router (WLRT-03). Uploaden geprobeert via de explorer van XP en via WS_FTP. Maakt geen verschil.
Als ik de router er tussen uit haal kan ik gewoon uploaden.
Ik zoek de oorzaak dus in de router.
Dit topic gevonden: [rml][ router] kan niet uploaden naar outside FTP[/rml]
Dus ook de firmware maar ff geupdate maar dat maakt niks uit.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen.
Van thuis kan je hier bestanden op plaatsen die te groot zijn om te mailen.
Iedereen kan uploaden naar de server behalve ik
Ik kan contact maken met de ftp server. Mappen aanmaken maar zodra ik een bestand wil uppen loopt de boel vast er gebeurt er niks meer. Het enige wat zichtbaar is na afsluiten van de ftp verbinding is een bestand op de ftp server van 0 kB groot.
Op het werk draait een W2K server de FTP server. Hangt rechtstreeks aan de router. De poortinstellingen staan goed gemapt. De rest kan ook gewoon uploaden maar ik niet.
Thuis staat een XP bak verbonden aan het net via een E-Tech router (WLRT-03). Uploaden geprobeert via de explorer van XP en via WS_FTP. Maakt geen verschil.
Als ik de router er tussen uit haal kan ik gewoon uploaden.
Dit topic gevonden: [rml][ router] kan niet uploaden naar outside FTP[/rml]
Dus ook de firmware maar ff geupdate maar dat maakt niks uit.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen.
Quod licet lovi, non licet bovi