Toon posts:

iPod-mini accu laad niet op?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister mijn iPod mini gekocht en heb er ook een dock station bij genomen. Dus ik helemaal blij en ben meteen aan de slag gegaan met installeren en mp3's etcetc... Nu gaf hij aan op de display dat hij aan het opladen was (batterij pictogram rechts bovenin scherm ging lopen) Ik heb em opgeladen via mijn dock naar de pc via Firewire. Maargoed na een tijdje stond het batterijtje helemaal vol dus ben ik naar bed gegaan. De volgende ochtend (vandaag) kom ik erachter op mn werk dat de accu leeg is? Ik krijg in het display een leeg accu plaatje te zien??? En dat terwijl ik em toch echt via de dock heb opgeladen. Wat kan er zijn fout gegaan? :'(

Verwijderd

6 pins firewire?
Is het een pci firewire kaart? Zoja krijgt die wel appart stroom?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 09:02:
6 pins firewire?
Is het een pci firewire kaart? Zoja krijgt die wel appart stroom?
Het is een firewire aansluiting via mijn moederbord, en de ipod gaf gewoon aan dat hij aant opladen was

Verwijderd

Als ik mijn Mac uitschakel en de iPod in de dock laat zitten, is 'ie de volgende ochtend ook leeg. Ik geloof dat meer mensen hier last van hebben. Kortom: computer uit, dan iPod uit de dock halen. Met de Mac in slaapstand gaat het wel goed. Blijkbaar werkt dit voor de iPod mini net zo (onhandig) als voor de iPod.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 09:46:
Als ik mijn Mac uitschakel en de iPod in de dock laat zitten, is 'ie de volgende ochtend ook leeg. Ik geloof dat meer mensen hier last van hebben. Kortom: computer uit, dan iPod uit de dock halen. Met de Mac in slaapstand gaat het wel goed. Blijkbaar werkt dit voor de iPod mini net zo (onhandig) als voor de iPod.
dat zal het zijn! bedankt voor de vlugge reacties! :-)

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11-2025

Suaver

jokecoat

Nja wel vreemd aangezien ik mijn iPod mini ook heel vaak aan de computer laat hangen ook al als ie uitstaat. De morgen daar na kan ik hem gewoon gebruiken met een volle batterij. Ik laad hem ook op via FireWire 6 pins.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Verwijderd

ja als je hem aan de kabel aan computer laat hangen is er meestal nix aan de hand, het is een veel voorkomend probleem met het dock. De meeste iPods lopen leeg als je ze in het dock laat staan!
Zal wel iets te maken hebben met het feit dat er op het dock een line-out zit. Het is mogelijk dat als deze line-out weerstand heeft, de accu over de weerstand leegloopt. Ook al is de line-out niet aangesloten!
Pagina: 1