[XP] Power Options schemas worden gereset na reboot

Pagina: 1
Acties:

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
Zoals in het subject gemeld heb ik een probleem met de 'Power Options' binnen Windows XP. Momenteel werk ik met een laptop en daarvoor heb ik de power options voor wanneer de computer 'plugged in' is aangepast, zie onderstaande afbeelding (ter illustratie):

Afbeeldingslocatie: http://help.msu.edu/power/graphicsxp/xppwrpropps.gif

In tegenstelling tot bovenstaande afbeelding heb ik alles op 'Never' gezet, maar naar een shutdown en een start van de laptop is bij mij alles weer terug gezet op:
[list]• Turn off monitor: After 5 mins• Turn off hard disks: After 10 mins• System standby:After 5 mins• System hibernates: After 20 minsMet andere woorden, precies dezelfde instellingen als voor de laptop.

Heeft iemand een idee waar dit probleem vandaan komt? Is het een instelling in de registry (ik kan daar niets vinden), is het een instelling van de laptop (op site leverancier staat niets vermeld), of iets anders (bij Google kon ik hierover geen informatie vinden).

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
* shop * O-)

Ben nog even verder aan het zoeken geweest, maar het schijnt de volgende oorzaak te hebben. Elke morgen wanneer mijn laptop aanstaat trek ik eerst de batterij leeg (stekker er dus niet in). Wanneer je dat doet wordt door de één of ander reden de 'plugged in' settings aangepast.

Start je nu gewoon standaard op met de kabel in je laptop, blijven de settings staan op de door jou ingestelde variant...

Iemand nog een suggestie?