Toon posts:

WIFI storing op Draadloze Video "Bridge"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een netwerkverbinding met m'n overbuurman doormiddel van 2 Linksys WAP54G access points.
Deze draaien in Wireless Bridge mode op channel 13

Ik heb echter ook een draadloze video/audio verbinding met behulp van 2 Trust 120V Wireless DVD&Video Viewers tussen m'n Xbox in de woonkamer en m'n TV in de slaapkamer (opdat ik films op de PC via m'n Xbox mooi kan streamen en op vanuit m'n bed kan bekijken, ideaal)

Als d'r nu echter veel dataverkeer is via de 2 AP's, dan stoort het beeld behoorlijk op de TV in de slaapkamer.

Vreemd genoeg lijkt het dataverkeer er niet onder te lijden als de Wireless viewers in werking zijn.

Die Trust 120V wireless DVD&Video Viewers zijn in te stellen op Channel 1, 2 en 3. Momenteel heb ik em op Channel 1 en stoort het beeld bij veel dataverkeer. Op Channel 2 en 3 ligt de draadloze netwerkverbinding (de 2 WAP54G's) plat zodra de Trust Transmitter aan staat.

Ik kan de precieze zendfrequenties van de Trust Transmitter niet vinden (email aan Trust Service Centre gestuurd) en die post ik zodra ik ze binnen heb.

Nou vroeg ik me af,
heeft iemand misschien hetzelfde probleem gehad en een configuratie die het probleem verhelpt?
Of misschien een tip wat de beste configuratie zou zijn?

Ik heb met de Trust Transmitter op Channel 1 verschillende Channels op de WAP54G's geprobeerd (stuk of 6), maar allemaal zonder baat en het is een nogal arbeidsintensief karwei.

Dus......tips? Zeer welkom!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:59
Heb het ook bij een draadloze transmitter en me accesspoints.. gewoon verschillende instellingen proberen. Neem eens channel 3 op de transmitter en een lager kanaal op je accesspoint.

Verwijderd

Topicstarter
Zal het binnenkort proberen. Jij hebt het dus wel naar behoeven aan de praat gekregen?

Kan iemand me misschien wat meer over die channels vertellen? Kan me herinneren dat ik ooit ergens gelezen had dat ze niet allemaal zijn toe gestaan/dat ze het niet allemaal doen in Europa?

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 19:21

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

dat die frequenties niet mogen heb je bij deze set geen last van

[ Voor 28% gewijzigd door reddog33hummer op 12-11-2004 12:44 ]

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5