Toon posts:

Nvidia met 2 schermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de drivers van Nvidia ... Iedere keer als ik mijn drivers update bijvoorbeeld nu weer naar versie 66.93 dan maakt hij standaard van mijn analoge monitor nummer 1 en van mijn LCD scherm nummer 2...

Wanneer ik het LCD scherm als primaire in stel dan zijn er toch vaak programma's die ineens op poppen op het 2de (voor het systeem dus nummer 1) scherm... Vooral met games geeft dit problemen zoals Medal of Honor... Dit is vreselijk irritant ... Vroeger kon je met de Nvidia drivers nog het nummer van je monitor veranderen en was dit probleem verholpen...

Nu moet ik iedere keer weer klooien met kabel achterin mijn PC.... VRESELIJK IRRITANT ... Zeker als het vaak ook weer spontaan terug veranderd aaarggg... :(

Weet iemand hoe ik dit in het register misschien kan veranderen ?

Verwijderd

Volgens mij kun je dit instellen wanneer je rechtsklikt op je bureaublad. In het contextmenu staat een optie nvididabeeldscherm. In het venster wat opent, kun je aangeven welke je primaire beelscherm is.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je zou ook eens naar Ultramon kunnen kijken. Die heeft ook bergen handige instellingen. :)

En voor je primaire/secundaire selectie moet je idd gewoon bij de scherminstellingen kijken, niet bij de nVidia instellingen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is het primaire instellen van je monitor... Dat heb ik dus gedaan... maar het cijfer 2 blijft dan aan de primaire monitor hangen (Beelscherm Eigenschappen en dan instellingen, Je ziet dan 2 monitoren met elk zijn eigen cijfer)

Waardoor spellen zoals Medal of honor ineens op mijn 2de monitor openen.....Terwijl dit NIET als primaire monitor is ingesteld.

Meestal moet ik het volgende doen om het op te lossen:

Alleen mijn DVI monitor aansluiten ... Alles instellen... Windows herstarten .. 2 de monitor aansluiten en dan via Display monitoren herkennen en dan weer herstarten... en vaak is het dan nog niet goed ...

Want dan springt mijn DVI monitor op 2 maar wel primair en mijn Analoge monitor op 1...