Steam ID: TheLastOttoman
Euhm... als je vanuit Partition Magic Defrag start, krijg je toch gewoon de XP-defrag?
Uit testen is gebleken dat de 'betaalde' defragmentatieprogramma's niet of nauwelijks betere resultaten geven dan die van Windows XP. Het is dus zonde om ze aan te schaffen voor dat doel.
Zit het in een programma, dan is dat meegenomen maar nogmaals, verwacht er geen wonderen van.
Zit het in een programma, dan is dat meegenomen maar nogmaals, verwacht er geen wonderen van.
ARME AOW’er
Ik heb hier op al m'n systemen Executive Diskeeper 8 Server draaien. Met als instelling: Set it and forget it, op continiously.
Handmatig defraggen hoef ik dus niet meer te doen, dat ding checked zelf of het nodig is, zoja, gaat ie beginnen.
Kwa defragmentatie zit ik dus altijd wel goed. Of dit dan misschien beter is, geen idee, maar vond het juist wel zo makkelijk. Normaal defragmenteerde ik eigenlijk nooit.
Handmatig defraggen hoef ik dus niet meer te doen, dat ding checked zelf of het nodig is, zoja, gaat ie beginnen.
Kwa defragmentatie zit ik dus altijd wel goed. Of dit dan misschien beter is, geen idee, maar vond het juist wel zo makkelijk. Normaal defragmenteerde ik eigenlijk nooit.
Ey!! Macarena \o/
Het kan een leuke discussie zijn, maar dan alsjeblieft wel met een betere topicstart dan
Open gerust een nieuw topic maar begin dan wel even met een eigen mening, eigen ervaringen, etc. Dit is geen start. Zie anders [rml]Guardian Angel in "[ XP] defrag met xp of partition magic???"[/rml] en bedenk dat handigheidjes als [rml]RaZ in "[ XP] defrag met xp of partition magic???"[/rml] vast ook wat waard zijn.
alleen al omdat een enkel leesteken zat isLordMistery schreef op 11 november 2004 @ 22:38:
Welke is nou beter???
Open gerust een nieuw topic maar begin dan wel even met een eigen mening, eigen ervaringen, etc. Dit is geen start. Zie anders [rml]Guardian Angel in "[ XP] defrag met xp of partition magic???"[/rml] en bedenk dat handigheidjes als [rml]RaZ in "[ XP] defrag met xp of partition magic???"[/rml] vast ook wat waard zijn.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()