[NERO] Veel CD's met avi bestanden gebrand als mode2

Pagina: 1
Acties:

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik kom er pas net achter dat mijn nero op mode2/xa staat... nu heb ik op doom9 gelezen dat dat niet errug slim is.. ook al lijkt alles eerst goed data gaat al snel verloren met een klein krasje oid. Nu is mijn vraag, is dit echt zo erg en kan ik beter al mijn cds gaan herbranden? zodat niets verloren gaat of valt dit in de praktijk heel errug mee... ik weet niet om hoeveel cds het precies gaat, kan 10 zijn maar ook 100 :S |:( 8)7

edit: heb nu gezien dat het om 6 cds gaat, gelukkig :P evengoed is het verstandig om hier nog even een backup van te maken oid?

[ Voor 14% gewijzigd door mtlife op 11-11-2004 22:28 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Vroeger brandde Easy CD Creator (versie 3 en alle updates daarvan) standard als Mode 2.
Als je nagaat hoeveel mensen daarmee vroeger gebrand hebben zonder die instelling aan te passen.... ;)
Zelf nooit problemen mee gehad, vroeger brandde ik op mode 1 omdat oudere Aopen cd spelers mode 2 heel traag lezen (en ik had er eentje) maar later nooit meer op gelet.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• mtlife
hmmm ja nero staat er volgens mij niet standaard op, mode 1 en 8.3 characters en jolier aan. Das de standaard volgens mij, me standalone divx speler leest ook gewoon mode2. Maar mode2 heeft geloof ik geen xtra data beveiliging oid. Ik schrok er beetje van :) Moet ff gerustgesteld worden, of ik moet al me avitjes maar gaan backuppen (wordt nog heel veel werk als dat moet ;()

• mtlife
Ik heb ff op doom9.org gezocht nog, en alles staat in deze topic (als het goed is zit ik veilig, brand toch maar liever wel in mode1 :))

http://forum.doom9.org/sh...5496&highlight=mode2%2Fxa