Toon posts:

McAffe internet security suite 2004 versie 6.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren deze virusscanner gekocht. Nou alles geinstaleerd enzo..
wil ik mijn internet opstarten doet hij het niet meer. Dus ik denk dat heeft met de firewall te maken dus om het even te testen schakel ik de firewall uit. Ook hierna werkt het internet nog steeds niet. Ik schakel de hele virusscanner uit. Nog steeds niet. Ik deinstalleer de virusscanner. Nu doet het internet het weer.

Maar ik wil natuurlijk gewoon de virusscanner geinstalleerd en internetten. Dus vraag ik weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Guus :)

Verwijderd

Jazeker

gooi hem zeer ver weg en zoek een gekraakte oude versie van NORTON 2003!
Draait perfect, kost niets, 1 bestandje verwijderen en volgend jaar doet hij het weer!

Succes
:?

• ZuBat
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-03-2022

ZuBat

Huh?

Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 01:10:
Jazeker

Draait perfect, kost niets, 1 bestandje verwijderen en volgend jaar doet hij het weer!

Succes
offtopic:
Nee maar dit is lekker constructief.........en zet ook niet aan tot enige vorm van illegaal gedrag.......toch :?

Misschien kun je er nog even bij vermelden welke OS e.d. je gebruikt en had je als je bv Xp Sp2 gebruikt de firewall van xp uitstaan?

help :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 01:10:
Jazeker

Succes
Jah hier heb ik niet zo veel aan.. Ik heb er wel 70 euro voor betaalt. Heeft iemand hier een oplossing voor.

Groet,

Guus