Wat voor all in one scanner/printer?

Pagina: 1
Acties:

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02 22:34

Jentae

Houdt van aglets.

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een all in one die ik alleen ga gebruiken voor scannen en printen.

Het printen zal vooral in zwart-wit gebeuren, z/w : kleurenprint ratio ongeveer 10:1.
Het scannen hoeft niet op superhoge resolutie, ik wil alleen heldere scans van ongeveer 300 dpi. Ik heb lang gezocht naar allerlei all in ones, die van Canon lijken me wel wat. Voor de rest heb ik geen eisen, en USB 2.0

Mijn budget is ongeveer €200, maar er zijn zoveel all-in-ones te vinden voor die prijs, dus ik vroeg me af:

Hebben jullie een goede suggestie om naar uit te kijken morgen op de HCC-Dagen?

Eer aan je korf (haha)

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

HP PC 2175?

Zomaar een suggestie? Ik bedoel, je steld geen zware eissen, dusja... Kun je alle kanten mee op!

Voor 200 euri leuk ding (digicam erop aansluiten, goed scannen, mooi printen, lekker snel). Sja...

[ Voor 32% gewijzigd door Nik op 11-11-2004 21:01 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02 23:06

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Als ik jou was zou ik nog even op de canon's wachten. Die komen binnenkort met een zeer indrukwekkende all-in-one serie uit.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Ik zou, zeker als je veel print niet voor HP gaan maar voor Canon of Epson, die zijn stukken goedkoper qua prijs per pagina. :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Als IK jou was, zou ik géén all-in-one kopen..
Mijn argumenten:
- Als je alleen gaat scannen en faxen ben je veel goedkoper uit als je 2 losse apparaten koopt.
- De kwaliteit van all-in-one`s doen ALTIJD onder voor losse producten van ongeveer dezelfde prijs.
- Zitten veel nadelen aan, bijvoorbeeld kleine papierhouders voor weinig papier, geen geweldige over-all prestaties.

Dus als je een scanner en een printer los koopt, ben je goedkoper uit én heb je betere kwaliteit.

Hier tegenover staat natuurlijk dat je meer ruimte kwijt bent en je niet de "handige" kopieer functie hebt, die overigens software matige met 2 losse apparaten ook te bewerkstelligen is.