pc geheugen was eerst 400 maar nu 333

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• boss1
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07-2023
hoi ik heb een amd 64 3200 en een leadtek winfast k8n mobo en 2x kingston hyper x pc3700
ik heb nu de nieuwste bios geflast op m'n mobo en nu draait m'n geheugen op 333 dat stond eerst op 400 in m'n bios menu staat wel een overclock menu waar je wat waardes kan ingeven
nu weet ik niks van overclocken dus ik ga niet zomaar aan die waardes klooien of zou dit de enige manier zijn?
weet iemand hier mischien een oplossing voor?
alvast bedankt
grt mb

Verwijderd

Stel in je bios de juiste RAM snelheid in of zet deze op 'use SPD' :)

Verwijderd

Dude, je weet niks van overklokken, maar koopt KIngston HyperX PC3700??? Riiiight. Verder wist ik niet dat Leadtek moederborden maakte, en al helemaal met de naam K8N...

Maar verder: I'm with Euss.

• boss1
ik heb niet bewust voor die hyper x gekozen ik had eerst gewoon pc 3200 besteld maar deze gekregen dus vandaar
en wat betreft het mobo ja leadtek maakt ook mobo's

• boss1
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 20:19:
Stel in je bios de juiste RAM snelheid in of zet deze op 'use SPD' :)
ik heb hier naar gekeken maar ik kan alleen kiezen tussen ddr timing settings auto of manual als uitleg staat erbij ddr timing settings bij spd or item hier kan ik zo niks aan veranderen
maar als ik hem op manual zet dan kan ik de waardes wel veranderen zoals tc en nog wat waardes moet ik soms deze waardes opvoeren om zo aan pc 400 te komen?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Manual van je mobo

Als je de geheugensnelheid nu eens handmatig op 200/400 zet, houd hij dat wel vast?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

boss1,

Dit is toch wel een heel erg makkelijk vraagje, daarom hebben we dit soort vragen opgenomen in onze Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) . Ik zou je willen aanraden om deze goed en aandachtig door te lezen en ook te begrijpen wat er staat, dan ga je hopelijk ook meer van het overklocken e.d snappen. Verder zijn dit soort dingen ook wel vaker langs geweest dus ook met de search zal je heet een en ander kunnen vinden.

Succes!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.