ik wil karmapunten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik hoopte nadat mijn reactie-post karmapunten in mijn mandje de afgelopen week op waren geraakt vandaag weer flink wat bij te kunnen verdienen, maar het schiet niet op.
Al mijn reacties van gisteren (3) en vandaag (5) blijven ongemod.
En voor een reactie die je op 1 post en die ongemod blijft verdien je blijkbaar geen karmapuntjes voor je mandje.

Daarom: hulp gevraagd.
http://tweakers.net/search.dsp?Query=irrelevant&DB=reakties
Ik weet dat het lam is, maar ik begin er onderhand van te balen. Wie hetzelfde probleem heeft wil ik ook best helpen natuurlijk. Ik heb nog wel enkele tientallen modpunten. En met hogere reactiescores haal je ook weer meer modpunten binnen, dus het gaat niet alleen om karmageilheid, maar vooral om meer modpunten.

In die chipset overzicht thread heb ik er 2 gepost, in de rest maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo wil je karmapunten? is er een grote prijs te verdelen? Het posten van reacties gaat toch om het ventileren van een mening die van nut kan zijn voor anderen die de reacties lezen? Toegegeven, dat soort postings komen niet veel voor, maar soms zijn ze er wel degelijk.

Een reactie posten om de punten is wat lame, IMHO. Als je per se punten wilt scoren doe dat dan zo:

1) post zo snel mogelijk in een thread. Mensen willen de 1e 10 postings in een thread vaak meer modereren dan postings onderaan de lijst van 40 a 50
2) post lange lappen tekst.
3) post algemene waarheden verpakt in hapklare teksten, begrijpbaar voor de gemiddelde lezer.
4) wees stellig in je mening dan komt je tekst meer over als waar, dan dat je het ophangt alsof het ook anders zou kunnen zijn maar jij toevallig zo denkt.

zo, dat zou toch wel een aantal punten op moeten leveren :D

/me karma king

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Zoals ik al zei, vooral voor de modpunten. Een score 2 levert meer modpunten op dan score 1.

TgF heeft niets meer, dus die zou ook best wat hulp kunnen gebruiken als hij wil.

Je tips zijn goed, en ik heb me er idd niet aan gehouden, maar er is ook zo weinig nieuw nieuws. Het schiet gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik begon vanmorgen met 2 punten, maar kon toch alleen op 1 posten :?
Een tijdje later had ik nog maar 1 punt.

En nu, nadat 3 van mijn posts toch nog op +2 zijn gezet (mijn dank is groot) heb ik nog 0 punten :?

Hoe meer ik post hoe minder punten? En ik heb vorige week dinsdag (2e kerstdag) helemaal niet op t.net gezeten, dus daarvan kan ik geen oude punten kwijtraken.
:?

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, Otis,

Je moet een boekje gaan maken:

"Karma Whoring For Dummies"

Kun je rijk worden.

/me wil hem wel in de pricewatch zetten [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja, ik heb )@(*$)*(@&#(@)_@#)_)(@# nog steeds geen punten (as if I care), dankzij de userid/password fuck up!

Het nieuwe jaar begint weer lekker :(

Irrelevant: bedankt voor het medeleven...
Pagina: 1