Toon posts:

[dreamweaver] wat doe ik fout?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben mijn site aan het vernieuwen, en tot vanmiddag ging dat helemaal goed. De site in kwestie is http://www.party-express.nl

Ik heb vanuit fireworks de HTML geëxporteerd naar dreamweaver, en daarin ben ik de content gaan toevoegen. Heb ik al vaker gedaan, niks aan het handje zou je zeggen. Maar op een of andere manier is er toch iets fout gegaan. Ik had boven in beeld bij de navigatie (m.b.v. fireworks) image swops op mouse-overs toegevoegd, maar die doen het nu dus niet meer. daarnaast is de lay-out ook opeens overhoop gegooid, zoals jullie kunnen zien.

De pagina waarop alles nog wel werkt http://www.party-express.nl/index4.htm.

Ik ben al een keer opnieuw begonnen vanuit die index4.htm maar nu loop ik weer tegen precies hetzelfde probleem aan. Van het ene op het andere moment is de lay-out opeens kapot. Ik ben een beetje huiverig om nu weer opnieuw te beginnen.

Is er misschien iemand met een oplossing? Of een idee wat ik fout doe?

Verwijderd

Hm....ik dacht eerst dat het iets anders was, dat klopte niet. Probeer anders gewoon in dreamweaver die swaps opnieuw te maken.

edit:
Uhm.......mag ik zo bijdehand zijn op te merken dat de swap image hetzelfde is als de gewone image?

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 19:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
die swap images en de normale lijken wel op elkaar, maar de swappende is vet-gedrukt. Volgens mij staan die gewoon goed hoor. De Swaps net geprobeerd te fixen in DW, maar helaas geen effect...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 19:47:
die swap images en de normale lijken wel op elkaar, maar de swappende is vet-gedrukt. Volgens mij staan die gewoon goed hoor. De Swaps net geprobeerd te fixen in DW, maar helaas geen effect...
Oh nee, sorry, klopt toch niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 19:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net alles verwijderd en opnieuw ingevoerd, zonder effect helaas... Ik snap er helemaal niks meer van. Het is gewoon een standaard fireworks/dreamweaver javascriptje. Zou toch eigenlijk niets fout aan kunnen zijn zou je zeggen.

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 19:47:
die swap images en de normale lijken wel op elkaar, maar de swappende is vet-gedrukt.
Dat maakt ik html geen reet verschil, dus daar kan het aan liggen. Het zowieso beter om vershillende namen te nemen.

• Shir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Er staan een aantal dingen dubbel in je <script> sectie, vervang
code:
1
2
3
4
5
<script language="javascript" type="text/javascript">
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0
  window.open(theURL,winName,features);
}
</script>

door
code:
1
2
3
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0
  window.open(theURL,winName,features);
}

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Interessant om te weten dan index4 geen script errors geeft en beginpagina wel?
Line: 41
Char: 1
Error: Object expected
Code: 0
URL: http://www.party-express.nl/
Windows XP, SP1 + MSIE6.2800, SP1.

Mozilla Firebird 0.7 geen fouten gezien (kan ook aan instelling liggen).

[ Voor 63% gewijzigd door PcDealer op 11-11-2004 20:19 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• KurtDB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-05 09:19
Werkt nu zonder problemen in zowel IE6 als firefox 1.0, zodus ik vermoed dat dit opgelost is? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb alles maar vanaf die index4.htm opnieuw gemaakt. Wel jammer dat ik er niet ben achtergekomen wat het probleem nou was. Anyway, allemaal bedankt voor de hulp. Deze kan dicht!
Pagina: 1