Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Diode doorvoering

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het even helemaal kwijt, het is ook ongelooflijk stom... maar ik heb zo een tekening:
Afbeeldingslocatie: http://www.elec.qmul.ac.uk/staffinfo/davew/lab/diodes/dsym.gif
en alles zit al op het printplaatje.. maar normaalgesproken gebruik ik diodes met het logo erop.. nu heb ik enkel een wit randje om 1 zijde.

Moet dit witte randje dan gelijk aan de tekening aan de rechter zijde zitten? Ik vraag dit enkel uit zekerheid, zometeen blaas ik wel mijn moederbord op en ben ik helemaal ver van huis :P

Alvast bedankt!

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
jep ring is de cathode of kathode net hoe je schrijft

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
oke!! gelukkig.. anders had ik 17 diodes opnieuw mogen solderen :P.. HEEL ERG BEDANKT!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

AcouSE

Swedish Chef

Euh... eigenlijk had je even beter moeten zoeken he? Is met google eenvoudig te vinden. Nou ja, nu weet je het iig. Succes!

Dit topic is gesloten.