Toon posts:

Bittorrent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben nog niet zo lang gebruiker op het bittorrent netwerk en nou heb ik een vraagje. Ik hoorde dat je geband kon worden op die trackers van bittorent.
Hoe zorg ik dat ik niet geband wordt, want ik wil best seeden, maar het duurt bij mij 1 avond om een spel te downloaden en 5 dagen om het bestand compleet te laten seeden....wat doe ik hieraan?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-08 19:46

Nik

Niet veel... Ligt aan je upload snelheid.

Als je gewoon netjes eens een dag niet download maar wel seed doe je ook lief tegen andere users :)

geen idee of BT nu wel of niet met een credit systeem werkt. Zo wel, dan zul je iets vaker moeten uploaden en iets minder moeten downloaden.

[ Voor 34% gewijzigd door Nik op 11-11-2004 18:20 ]

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

[rml]Het grote Bittorrent-clients topic [ 2][/rml] lijkt me een goede plek om dit soort vragen te stellen :)

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Tsjah, gewoon laten seeden, of een hogere upload beschikbaar stellen als je nog niet aan de max zit, wat kun je er anders aan doen? Als de regels zijn dat je gebanned kan worden wanneer je niet voldoende upload in verhouding met wat je downloadt, heb je weinig anders keus.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
dat weet ik dus niet....of ik geband kan worden op die tracker ( mag naam zker niet noemen?)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

naam noemen lijkt me niet echt handig nee. Maar als er nergens een of andere policy staat, dan hoef je je denk ik niet echt druk te maken. Ik heb ook een tracker waarbij het wel heel duidelijk is.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Noem de tracker maar niet :)

Je hoeft toch geen 1:1 rating te halen neem ik aan? Dat is met assymetrische up/download een beetje teveel van het goeie.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
dat heeft toch iedereen....daarom vond ik het al zo raar

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

In Nederland wel ja. Maar in andere landen heeft lang niet iedereen ADSL :P En dan nog, als je er van uiit gaat dat wel iedereen asymmetrisch is, waar moet dan het overgrote upload vandaan komen zodat jij kan leechen? ;)

Pagina: 1