Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[case stickers] zomaar een raar idee

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op school had ik een project waarin we een casemod moesten ontwerpen... Ik zie het nut er niet echt van in, wel leuk op zich... maar goed, my point:

Ik was toen in een vrij melige bui en we waren allemaal rare ideeen aan het verzinnen, toen opeens het volgende in mij op kwam...

Stel dat je ook last hebt van het volgende probleem. Je wil een mooi gat zagen in je kast en hem vol met lichtjes hangen. Je hebt geprobeerd je kabels een beetje weg te werken of te versieren, maar het wil maar niet lukken. Het blijft gewoon een rotzooi. Als ik overigens rond kijk op verschillende sites zie ik soms prachtige casemods, die echt worden afgekraakt op de binnenkant, omdat het dus gewoon een rotzooi blijft.

Nu zat ik toevallig net naar allemaal case stickers te kijken, en had net ervoor op zo'n site gekeken waar ik al dat commentaar had gelezen. Dus toen kwam ik opeens op het volgende idee:

Je maakt een foto van een perfect afgewerkte binnenkant. Desnoods een Mac ofzow, daar zijn de kabels al mooi weggewerkt, dan plaats je er wat lichtjes in naar keuze, wacht op een mooi moment om een foto te maken als de lichtjes bewegen... *FLITS* (of zonder flits eigenlijk, anders is het licht niet meer goed zichtbaar*)
Vervolgens ga je naar een willekeurige print shop of je kijkt je pappa lief aan die op zijn werk stickers op A3 formaat kan printen. Je neemt een mooi sticker vel, print die foto er op, plakt hem op je kast...

Et voila... Men heeft een "casemod" :)

Een mooi (wannabe-)window... En je hoeft niet eens moeite te doen om kabels weg te werken of je pc te behangen met allemaal lichtjes :p

Dit was zomaar een wild idee, en ook niet bedoeld als serieuze die-hard perfectionistische casemod.

Maar alle commentaar is welkom :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 18:10 . Reden: typo's ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Misschien dat je er op een foto mee wegkomt, maar ik denk dat het in de praktijk toch niet helemaal de bedoeling is.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• demichiel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 15:02
moet er wel erg nep uit zien :|

Verwijderd

Topicstarter
demichiel schreef op 11 november 2004 @ 18:06:
moet er wel erg nep uit zien :|
ja daar had ik zelf ook al aan gedacht.. ik denk inderdaad dat het er van dichtbij gewoon nep uit ziet, van een afstandje zal het wel meevallen...

het is ook niet echt een heel serieus idee... ik vind het op zich ook wel een beetje humoristisch om met zo'n sticker op mn kast een lanparty te bezoeken :p

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 18:09:
[...]
ja daar had ik zelf ook al aan gedacht.. ik denk inderdaad dat het er van dichtbij gewoon nep uit ziet, van een afstandje zal het wel meevallen...
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
het is ook niet echt een heel serieus idee... ik vind het op zich ook wel een beetje humoristisch om met zo'n sticker op mn kast een lanparty te bezoeken :p
Dat is inderdaad wel een leuk idee _o_

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Doet me denken aan doorkijk monitoren (uit de HK dacht ik).

Best wel grappig, maar niet mooi. Dan ben je wel erg diep gezonken hoor :P

Verwijderd

samen met dit:
3D fotografie
kan het best iets leux worden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er trouwens over te denken om dit gewoon voor mijzelf eens te doen. Heb een oude pc met oude kast die al bijna vol geplakt is met stickers, dus 1 meer of minder kan dan ook geen kwaad. :)

(En lelijker kan hij er sowieso niet op worden)

Moet alleen aan een mooie foto zien te komen, mijn vader dan even lief aankijken, en natuurlijk zal ik het resultaat laten zien als dit lukt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 18:14:
samen met dit:
3D fotografie
kan het best iets leux worden.
Het enige nadeel is dan dat het er helemaaaaal niet uit ziet als je niet zo'n bril op hebt :)

Maar lijkt me inderdaad wel grappig :)

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 07:41

PowerSp00n

There is no spoon

Een foto van een lege case op je case plakken }).

Je mist alleen wel heel het idee van casemodding :p.

Verwijderd

nvm

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 19:11 ]

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11 07:19

t!mP

is inflatie gevoelig

Tja als je dan echt echt kansloos bent is het denk ik een prima optie :D

lijkt me best lelijk imo, alhoewel als je er creatief mee bent kan je natuurlijk heel wat doen met fotos en bv plexi. Kijk naar de vele barebones

Verwijderd

Topicstarter
PowerSp00n schreef op 11 november 2004 @ 19:04:
Een foto van een lege case op je case plakken }).
ja.. dat is ook nog wel een leuke... lijkt me een raar gezicht :)
t!mP schreef op 11 november 2004 @ 19:15:
alhoewel als je er creatief mee bent kan je natuurlijk heel wat doen met fotos en bv plexi.
daar had ik nog niet eens aan gedacht.. je kan natuurlijk ook een gat maken, gewoon plexi ervoor en daarachter de foto plakken.. ziet er ook al heel anders uit dan gewoon een sticker er op.

dus window in combinatie met een foto van lege kast... heheh, lijkt me ook nog wel het proberen waard >:)
wat ik al zei, kan mn kast toch niet verder verknallen

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

AcouSE

Swedish Chef

Prutser >:) ik stel voor dat je het gewoon probeert. Dit soort "ik heb een idee, want vinden jullie en hebben jullie nog betere ideeen" lopen helaas uit op massa's wilde ideeen die niet uitvoerbaar zijn en daarnaast weten wij niet wat jij mooi vindt. Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.