Sorry voor dse vorige post maar ben niet zo'n pcexpert als jullie maar in de faq vind ik niets aangaande dit probleem .Wat de wattage betreft volgens de factuur zit er een voeding op van 300 watt,ik weet dus niet of dit voldoende is of niet want ik heb er geen yota verstand van.Ik weet alleen dat een nieuwe kaart met 128 mb geheugebn spellen als cmr 2 toca 2 en midtownmadness zou moeten kunnen dragen(want die spellen vragen max 16 mb) en daarom denk ik dat het een probleem moet zijn met iets binnenin de pc maar wat?
Grafisch simpele 3D spellen kunnen een grote belasting zijn voor je videokaart hoor. 
Wat voor merk voeding is het? Specs rest van je systeem?
Wat voor merk voeding is het? Specs rest van je systeem?
[ Voor 4% gewijzigd door PD2JK op 11-11-2004 17:55 ]
Toen waren beige computers heel gewoon.
En met niets aanhangen bedoel ik gewoon dat ie staat zoals ik hem gekocht heb bij de pcboer uitgeoznderd de 3d kaart die ik erna heb ingeprikt.In het bios van m'n asrock k7s41 gx staat de agp snelheid op auto waar ie normaal op 8 mag staan en hij staat op agp ipv pci dus denk ik dat ioe goed staat
patrick
patrick
Vind je niet dat dit een stuk prettiger leest?Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 17:52:
Sorry voor de vorige post, maar ben niet zo'n pcexpert als jullie. In de faq vind ik niets aangaande dit probleem.
Wat de wattage betreft, volgens de factuur zit er een voeding op van 300 watt, ik weet dus niet of dit voldoende is of niet, want ik heb er geen yota verstand van.
Ik weet alleen dat een nieuwe kaart met 128 mb geheugen spellen als cmr 2 toca 2 en midtown-madness zou moeten kunnen dragen (want die spellen vragen max 16 MB) en daarom denk ik dat het een probleem moet zijn met iets binnenin de pc, maar wat?
En met niets aanhangen bedoel ik gewoon dat ie staat zoals ik hem gekocht heb bij de pcboer, uitgezonderd de 3d kaart, die ik er na heb ingeprikt.
In het bios van m'n asrock k7s41 gx staat de agp snelheid op auto waar ie normaal op 8 mag staan en hij staat op agp ipv pci, dus denk ik dat ie goed staat.
[ Voor 20% gewijzigd door Haan op 11-11-2004 17:58 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Het aantal MB's zegt niets over de prestaties. Er zijn 128MB kaarten die meer dan 5x zo snel zijn als jouw kaart, er zijn ook 256MB kaarten die even snel zijn als jouw kaart
.
Aangezien jouw videokaart niet al te veel stroom vraagt zal het wel gaan draaien, tenzij de PC opgevoerd of al zwaar geupgraded is, maar je vertelde net dat dat niet het geval was en zal het dus niet zo'n probleem zijn
Aangezien jouw videokaart niet al te veel stroom vraagt zal het wel gaan draaien, tenzij de PC opgevoerd of al zwaar geupgraded is, maar je vertelde net dat dat niet het geval was en zal het dus niet zo'n probleem zijn
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
We kunnen echt niets met het topic zo. Lees anders ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en dan vooral het topicstartdeel eens goed door. Dit schiet niet op. Open nou niet direct weer een topic maar verdiep je er eerst ff in.. het is niet voor niets Gathering of Tweakers
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()