[Outlook] Express > Outlook - plaats bestanden en backup?

Pagina: 1
Acties:

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sinds jaren ben ik een trouwe gebruiker van Outlook Express geweest.
Ik gebruikte het voor de e-mail en het werkte perfect. Vond het erg handig om de archiefmap (via Outlook Express) en het Adressenboek (via register) op de D:\ kunnen plaatsen zodat ik met een eventuele terugplaatsing van een image geen mail kwijt raakte.

Maar sinds kort wil ik met Outlook (2000) gaan werken en zo meer uit mijn Smartphone halen. Alleen is het duidelijk wel even wennen allemaal ;)
De gegeven naar Outlook was geen probleem: hoewel ik bij het importeren alleen Outlook Express 4.x en 5.x tegenkwam (oude versie :)) ging het importeren van Outlook Express 6 ook zonder problemen.

De vragen: is het ook mogelijk het totale archiefbestand, Adressenboek en eventuele e-mail regels op D:\ te plaatsen? Verder gebruikte ik Outlook Express Freebee Backup voor een totale backup. Bestaat dit ook voor Outlook?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

OE 5.x = 6.x wat betreft importeren/exporteren :)

Wat betreft je vraag om de bestanden te verplaatsen:
http://support.microsoft.com/kb/257831/EN-US/

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dank je! Outlook gebruikt voor alles dus maar een bestand? Ook voor de contacten?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Dat weet ik dan weer niet :P

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:40

Tourniquet

Hiya, fellas!

Yup, alles zit in één pst bestand.

Rules moet je trouwens apart exporten, via de export optie in de Rules Wizard.

[ Voor 119% gewijzigd door Tourniquet op 11-11-2004 19:29 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.