Toon posts:

Goede video kaart 256 mb gezocht rond 100 euro welke???

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een redelijk goede video kaart van 256 mb. Nu zijn hier dus zoveel topics over video kaarten dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Ik heb een amd 1,4 tb met 512 geheugen geen ddr en 200gig aan ruimte en ik draai windows xp prof.

Welke raden jullie mij aan

Greatz Megaladon

Verwijderd

dat kun je het beste helemaal zelf uitzoeken, al is het wel zo dat die 256 mb veel minder zegt dan jij denkt. Koop liever een goede 128 mb kaart, meer dan zat voor je systeem (denk aan een ati 9600 of zo)

Verwijderd

Een goede kaart voor rond de 100euro, sja wat wil je er mee gaan doen?
ik denk dat als je de nieuwe games wilt gaan spelen : doom3 en halflife 2 dat je toch echt een ander budget moet gaan nemen.
128Mb is vaak sneller geheugen dan 256

Verwijderd

Dude, waarom 256MB? 128MB is vaak sneller.

Maar kijk eens beter in het rond, Toms Hardware heeft een leuke lijst met tests.

Wat wil je er mee gaan doen?

Als je zegt HL2 en Doom3 denk ik niet dat je voor 100 euro klaar kunt zijn. Reken dan 200 euro, en dan heb je een kaart waar die games gewoon op werken. Zowiezo als je games speelt vind ík dat je 200 euro als richtlijn moet aanhouden.

En voor 199 euro heb je toevallig een Nvidia 6800LE, 128MB, waar je érg makkelijk een veel snellere kaart van maakt.

Maar kijk alstjeblieft NIET op MB.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
256mb wil niet zeggen dat het beter is, voor 100 euro kan je beter een 2de hands kaartje kopen uit het vroegere top gedeelte (ti4400 bijv)

Verwijderd

ixl85 schreef op 11 november 2004 @ 17:28:
256mb wil niet zeggen dat het beter is, voor 100 euro kan je beter een 2de hands kaartje kopen uit het vroegere top gedeelte (ti4400 bijv)
Dude dat is al een zwaar verouderde vid kaart, redelijk snel genoeg voor CS en quake, maar het houd erg snel op vooral op een 1.4Ghz TB :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 17:30 ]

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 17:29:
[...]

Dude dat is al een zwaar verouderde vid kaart, redelijk snel genoeg voor CS en quake, maar het houd erg snel op vooral op een 1.4Ghz TB :)
... yea right, check mn specs, die kaart gaat nog super goed mee hoor... (check de bench maar eens bij toms)
maar ti4400's izjn goedkoper dan ik dacht

kijk eens naar deze ts:
http://www.tweakers.net/aanbod/product/35838/a
http://www.tweakers.net/aanbod/product/74249/a

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

en

GoT Huisregels

Je loopt hier al lang genoeg rond om te weten dat het hier geen helpdesk is, dat je geacht wordt zelf op zoek te gaan voor je post en dat reviews vragen als dit kunnen beantwoorden.

Sterker nog, je hebt vorige week een mailtje ontvangen die het allemaal nog eens uitlegde. Lees die er nog eens op na- als je gebruik wilt blijven maken van GoT is het aan te raden het ter harte te nemen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.