Virtuele schijven onverwijderbaar

Pagina: 1
Acties:

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:51
Hallo,

Ik had tot gister het programma Alcohol 120%, versie 1.4.5 nogwat. Nu wilde ik eens een andere versie proberen. De laatste; 1.9.4 nogwat.

Ik had dus 2 virtuele schijven bij die oude ingesteld. Maar nadat ik de nieuwe Alcohol erop gezet had, bleven die oude virtuele schijven bestaan :(

Hoe haal ik deze weg? Want ik kan ze in de nieuwe Alcohol niet als virtuele schijven benaderen. Hij ziet ze als "echte DVD-schijven"...

Met de nieuwe Alcohol heb ik ook weer 2 nieuwe virtuele DVD-schijven aangemaakt. Maar nu heb ik er dus 4... 2 teveel; 2 die ik niet kan gebruiken...

"Installatie ongedaan maken" in apparaatbeheer mocht niet baten; bij een herstart komen ze weer terug.

Wie weet raad?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kan je ze niet gewoon tijdelijk uitschakelen in apparaatbeheer? Dus niet de hele installatie ongedaan maken, maar de drives puur op in-actief zetten. Dit werkte vaak wel met Daemon Tools e.d. Ik neem aan dat je er geen last van hebt dat er nog 2 van die drives in apparaatbeheer staan. :)

• Rmanen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-03 20:47
Alle alcoholsoft proggies deinstaleren, de oude versie erop, alle virtuele schijven uit, deinstalleren en dan de nieuwe derop zetten. Zo deed ik het iig toen ik van DT naar Alcohol 120 ging, zit je daar met 6 virtuele schijven waarvan 4 onbruikbaar :Y)

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:51
Het heeft me 5 keer opnieuw opstarten gekost; maar het is gelukt. Bedankt =)

• F-train
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-11-2025

F-train

to Coney Island

Hier staat de meest efficiënte oplossing:

http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=112016

I love the smell of Jetfuel in the morning