2Ghz AMD XP, 512 DDR-Ram 333Mhz, Geforce 4 ti4200
Op welke snelheid staat je ram nu dan? Wat heb je allemaal gedaan?
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Als in de handleiding staat dat het niet werk dan werk het niet. Gewoon terug gaan naar de winkel en vragen of je het geheugen kan omruilen. Kies dan wel iets wat volgens het boekje wel gaat werken.
Het draait nu op 333mhz en door de strips in verschillende banken te drukken kan je ze op 400 krijgen.
Alleen het probleem is dat dat niet met 2x double sided werkt.
En inde bios valt het niet in te stellen
Dus is er misschien een trukje of bios update die dat verhelpt?
Alleen het probleem is dat dat niet met 2x double sided werkt.
En inde bios valt het niet in te stellen
Dus is er misschien een trukje of bios update die dat verhelpt?
2Ghz AMD XP, 512 DDR-Ram 333Mhz, Geforce 4 ti4200
Mijn 1024 MB Corsair 3200LL Matched Pair geheugen op mijn K8V draait keurig op 210 Mhz (DDR) werkelijk wat neerkomt op 420 Mhz effectief als ik Everest mag geloven (wat ik ook doe
)
Misschien, eigenlijk zeker weten, dat je iets hebt aan de RAM FAQ
(NB vreemde Mhz dankzij 5% overclock)
Misschien, eigenlijk zeker weten, dat je iets hebt aan de RAM FAQ
(NB vreemde Mhz dankzij 5% overclock)
[ Voor 12% gewijzigd door Guardian Angel op 11-11-2004 17:28 ]
ARME AOW’er
Verwijderd
Een vraag die hier niet mee te maken heeft: draait je cpu fan trager bij het aanzetten van cool n quiet ? Ik heb namelijk ook een Asus k8v-x en een Athlon 64 3000+. De cpu schakelt wel terug maar de fan blijft even hard draaien. Daarom
groeten
groeten
Verwijderd
Tsja, dat gaat niet lukken, een K8V-x draait alleen op 400Mhz als:
* Er 1 dimm in zit
* Er 2 dimms in zitten waarvan er minstens 1 single sided is
* Er 3 dimms in zitten die allemaal single sided zijn.
Cool n quiet regelt de CPU fan ook niet op mijn A8V. Daarvoor moet je q-fan aanzetten.
* Er 1 dimm in zit
* Er 2 dimms in zitten waarvan er minstens 1 single sided is
* Er 3 dimms in zitten die allemaal single sided zijn.
Cool n quiet regelt de CPU fan ook niet op mijn A8V. Daarvoor moet je q-fan aanzetten.
Verwijderd
een aSus k8v-x heeft geen Q-Fan ondersteuning ! Dingen die je pas weet na je het gekocht hebt
Dit is natuurlijk onzin. Op de site van Asus staat een genoeg info over dit board. Als je een nieuw moederbord gaat kopen kijk je eerst wat er wel/niet op zit en er staat nergens Q-fan/Smartfan dus dan zit er niet op.Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 11:18:
een aSus k8v-x heeft geen Q-Fan ondersteuning ! Dingen die je pas weet na je het gekocht hebt
[ Voor 9% gewijzigd door Nilco op 12-11-2004 11:53 ]
Pagina: 1