Toon posts:

keyclick onder xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt voor veel mensen misschien vreemd, maar ik vind het fijn om met een 'keyclick' te werken. Een clickje onder iedere toetsaanslag van van je toetsenbord. Kan dit onder XP?

Heb al even gezocht in het forum en op het net, maar kon niets vinden.

Verwijderd

heel hard drukken op je toetsenboard ? :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:56:
Klinkt voor veel mensen misschien vreemd, maar ik vind het fijn om met een 'keyclick' te werken. Een clickje onder iedere toetsaanslag van van je toetsenbord. Kan dit onder XP?
Heb al even gezocht in het forum en op het net, maar kon niets vinden.
Speciaal toetsenbord? Of zo'n hele oude :p.

Verwijderd

koop een ouwe type machine :o

• shlammod
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-10-2024

shlammod

dus.... enzo....

Misschien als je dit aanzet in je BIOS dat het ook werkt onder XP?

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:19

lier

MikroTik nerd

Joopey,

Zoiets kan je denk ik zelf wel bouwen...(?)

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Volgens mij bedoelt hij zo'n clickje als op laptop toetsenborden.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Het mechanische 'klikje' staat wel bekend als 'tactile feedback' (hoewel het eigenlijk 'voelbare feedback' betekent).

Iets dergelijks zit overigens in windows XP. Stel onder Control Panel>Accessibility Options, tabblad "keyboard" het gebruik van "Filterkeys" in. Onder de knop "Settings" kies je "Ignore quick keystrokes and slow down the repeat rate"; ook daar klik je weer op "Settings" om bij "Slowkeys" de aanslagtijd naar 0 seconden te zetten (anders gaat het tikken heel veel langzamer gaan ;)) en de repeat-instellingen zo snel mogelijk te zetten. Mis je de normale repeat-snelheid (die staat bij mij rond de 30 repeats per seconde, met deze oplossing wordt dat iets meer dan 3 per seconde), dan moet je even op zoek naar specifieke software. Tucows moet wel het eea van je gading hebben, zoals dit. HTH!

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, werkt perfect (ook alle grapjassen bedankt ;) )
Pagina: 1