Toon posts:

bin bestand werkt niet?!

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als eerste zeg niet zoeken want dit probleem kan ik nergens vinden.
ik heb een bestand gedwonload dat een .bin bestand is.
normaal open ik dat met isobuster en zet dat dan op me hdd.
nu lukt dat niet.
als ik het [probeer maakt isobuster er een track01.bin van. dus dat lukt niet.
gister las ik dat je het als image kan branden. (er is een bestandje bij dat het .cue dat brand dus de image)
dat heb ik gedaan met nero 6 en nu zegt me cd rom dat er niets op de cd staat.
isobuster ziet wel dat er een .bin bestandje opstaat maar als ik die wil extrcten gebuert er dus hetzelfde. dus weer maakt ie er dan een track01.bin van.

wat moet ik nu doen? het bestand is 750 mb groot en daar heb ik een week over gedaan om te downloaden, zou erg zonden zijn als het onbruikbaar is.
bedankt alvast

Verwijderd

download deamon tools,
maak een .ceu bestand van de .bin (bin2iso ff downloade ;) ) dan image mouten met deamon (dus de .ceu) en dan start ie op

maar is dit niet een beetje warez? :X of je gebruikt het zeker als backup? :9 O-)

Verwijderd

Je cue file is waarschijnlijk niet goed, kijk eens wat er instaat . hij oet wel exact dezelfde naam hebben als de bin file ( zie je wel als je met notepad opent ) Je kan deze zo aanpassen , zijn genoeg topics over.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:38:
download deamon tools,
maak een .ceu bestand van de .bin (bin2iso ff downloade ;) ) dan image mouten met deamon (dus de .ceu) en dan start ie op

maar is dit niet een beetje warez? :X of je gebruikt het zeker als backup? :9 O-)
met deamon kan je ook alleen bin openen en cua kan zelf zo maken gebruik de search maar eens.

maaruh als hij het dan nog niet doet dan is het vast een andere indeling van cdrom. (toevallig xbox ofzo?)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:38:
download deamon tools,

het is idd een bestand van een vriend van me.
die snapt het dus ook niet....
en uhhh kan het ook in het nederlands ;).
een image mouten? ik ben niet zo'n pc kenner op dat gebied. ;-)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
euh je heb dat hele .cue of .ceu bestandje niet nodig
je kan met deamon tools gewoon de .bin, .iso of .img pakken (alleen moet je hem dan even handmatig intypen ipv aanklikken, want hij staat niet in het openings schermpje volgens mij)

trouwens als isobuster en nero zeggen dat dat bin bestand leeg is, zou het best kunnen dat ie gewoon corrupt is ofzo.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij moet je er hiermee wel uit kunnen komen:

Wat moet ik met CD images (iso's)?
[search=bin branden] :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.