Toon posts:

welke dsl router heeft ook echt een dsl aansluiting?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ze verkopen nu overal die routers waar staat adsl/kabel router. Maar dit is onzin want er komt nog altijd een ADSL modem van toepassing. Omdat die router geen dsl aansluiting heeft. Dus welke type hebben wel zo een specifieke aansluiting.

En heeft Linksys er ook eentje, want ben wel te spreken van hun spullen.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-05 21:10
Wat je dan zoekt is een DSL modem met ingebouwde router, dat is iets anders dan een gewone broadband router.

Speedtouch heeft wel van die dingen; linksys weet ik niet, moet je maar even op hun site kijken.

Pvouput live

• Edje Raketje
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-01 21:10

Edje Raketje

nobody knows me

Ik heb zelf een E-Tech multipcmodem (ADSL met ingebouwde router, 4 aansluitingen) Draait als een trein

't gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Draytek Vigor 2600-series zijn ADSL-routers met een POTS of ISDN-aansluiting :)

En Krypt, dat zijn geen modems met ingebouwde routers hoor, die 2600, maar routers met ingebouwde modems ;) Subtiel verschil, maar net iets anders :)

Verwijderd

Er zijn er velen. SMC maakt ze, E-tech maakt ze, Alcatel maakt ze etc. En of Linksys er één heeft kun je gewoon zelf opzoeken op http://www.linksys.com.

Ik zie hier nou niet echt inzet van jouw kant om eerlijk te zijn. Je moet gewoon een modem/router hebben en daar kun je best naar zoeken op pagina's van fabrikanten of in de pricewatch.

Dit topic is gesloten.