Ik heb bij ee kennis van me een netwerk met 2 pc's
1: Win XP (als server zijnde voor ICS)
2: Win 98 (als client zijnde)
Lokale netwerk werkt pc's kunnen bij elkaar op de shares.
Alle gegevens zijn naar mijn weten goed ingevuld.
Op de server ICS aangezet
De client vast ip gegeven
gateway (lokale netwerk ip server)
dns (lokale netwerk ip server)
Het probleem is nu als volgt ik krijg geen website's geopent in 98. Het is een verse installatie van 98.
Als ik probeer te pingen naar een website dan krijg ik keurig een ip terug dus ik weet haast zeker de machine internet krijgt van de server.
Toen ik het op een gegeven moment helemaal zat werd begon ik 100 keer op F5 te rammen. Opeens zag ik boven in (standaard blauwe balk van IE) ineens de titel van de website staan. En vervolgens deed hij niks meer en kreeg ik de een fout melding: iets in de geest van "De connectie met de server is gereset"
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Ik ga er morgen heen en hoop dan aan de gang te krijgen
Het is dus een kale 98 instalatie zonder updates daarom zat ik zelf nog te denken om IE update te downloaden en te installeren.
1: Win XP (als server zijnde voor ICS)
2: Win 98 (als client zijnde)
Lokale netwerk werkt pc's kunnen bij elkaar op de shares.
Alle gegevens zijn naar mijn weten goed ingevuld.
Op de server ICS aangezet
De client vast ip gegeven
gateway (lokale netwerk ip server)
dns (lokale netwerk ip server)
Het probleem is nu als volgt ik krijg geen website's geopent in 98. Het is een verse installatie van 98.
Als ik probeer te pingen naar een website dan krijg ik keurig een ip terug dus ik weet haast zeker de machine internet krijgt van de server.
Toen ik het op een gegeven moment helemaal zat werd begon ik 100 keer op F5 te rammen. Opeens zag ik boven in (standaard blauwe balk van IE) ineens de titel van de website staan. En vervolgens deed hij niks meer en kreeg ik de een fout melding: iets in de geest van "De connectie met de server is gereset"
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Ik ga er morgen heen en hoop dan aan de gang te krijgen