Toon posts:

Beeld en geluid pauzeren in games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het spelen van diverse games zoals bijv. Soldiers, Trainsimulator en Generals, blijven beeld en geluid telkens korte tijd hangen ( oplopend tot een seconde of 10 ). Daarna gaat alles weer verder.
Van alles nieuwste drivers geprobeerd. Baal als een stekker, want aan mijn specs kan het niet liggen. Wie helpt mij?

Processor: AMD 64 3400+
Grafisch: XFX GForce 6800 LE
Moederbord: Gigabyte GA-K8VM800M
Onboard geluid AC'97
7200 RPM Maxtor 200 Gb
512 MB DDR@400
Windows MCE 2005

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 19:13 ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Blijft het geluid hangen (zelfde toon en volume verder tot hij weer normaal doet)?? en wat gebeurt er met het beeld (zwart, zelfde beeld als eerst, of misschien allemaal rare kleurtjes??

Als je dat er eens zou willen vertellen zal ik verder helpen

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Topicstarter
Coldcat schreef op 11 november 2004 @ 14:13:
Blijft het geluid hangen (zelfde toon en volume verder tot hij weer normaal doet)?? en wat gebeurt er met het beeld (zwart, zelfde beeld als eerst, of misschien allemaal rare kleurtjes??

Als je dat er eens zou willen vertellen zal ik verder helpen
Het geluid blijft meestal hangen, dus inderdaad op de zelfde toon en volume, en het beeld blijft gewoon stilstaan, dus geen arti's of zo. Het spel gaat daarna weer verder waar het gebleven was. Gebeurt soms ook al in de intro van bijv. Soldiers. Heb naar de temp. van de grafische kaart gekeken, maar daar is niks mis mee.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Nou dan wens ik je veel succes. Ik heb ook zoiets gehad met Enemy Territory. Om de 30 sec haperde mijn beeld en geluid. Alles geprobeerd (drivers/Windows eropnieuw opgezet) maar niets hielp. Na een week ging mijn brander kapot en was het probleem ineens verdwenen. Heel erg vreemd en ik snap er niets van.

Misschien is het een idee om eens met alleen CPU/Videokaart/Geheugen/HDD op te starten dus zonder (Cd-rom drives en andere dingen die niet 100% nodig zijn). Misschien kan het daar aan liggen maar ik weet het niet zeker.

Momenteel heb ik hetzelfde probleem ook weer onder linux maar niet onder Windows. De fabrikant heeft mijn pc 3 dagen getest maar niet gevonden. Heel erg raar allemaal maar probeer eerst die "kale" boot maar eens.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Topicstarter
Ook geprobeerd, geen effect. Heb nu het idee dat toch de 6800 LE stuk is. Bij vervanging door een 4200-Ti liep alles feilloos. Nadat de 6800 er weer in was gezet had ik weer geregeld vastlopers.
Dinsdag komt hoop ik de monteur om hem te vervangen. :/
Pagina: 1