Ik ben op zoek naar een uitgebreide example applicatie welke gemaakt is op de java.swing package welke ik kan gebruiken voor voorbeelden, best practices, etc. Natuurlijk staan op de java.sun site wat kleine applicaties (celcius converter enzo), maar die zijn te klein om een goed beeld te geven over hoe en "echte" applicatie opgebouwd is.
Ik heb de standaard tutorial van sun al doorlopen en wat zaken met google gevonden, maar de meeste swing applicaties die ik tegenkom stijgen niet echt boven het niveau uit van de "celcius converter".
Ik ben voornamelijk geinteresseerd in het gebruik van jPanels, jFrames, InternalFrames en de verschillende layout's.
Weet iemand misschien een swing example of bijvoorbeeld opensource project welke enige omvang heeft waar ik een kijkje in de keuken kan nemen? (tips, tutorials, java-sites, etc zijn natuurlijk ook welkom).
Ik heb de standaard tutorial van sun al doorlopen en wat zaken met google gevonden, maar de meeste swing applicaties die ik tegenkom stijgen niet echt boven het niveau uit van de "celcius converter".
Ik ben voornamelijk geinteresseerd in het gebruik van jPanels, jFrames, InternalFrames en de verschillende layout's.
Weet iemand misschien een swing example of bijvoorbeeld opensource project welke enige omvang heeft waar ik een kijkje in de keuken kan nemen? (tips, tutorials, java-sites, etc zijn natuurlijk ook welkom).
edit:
Als iemand een goed Swing boek weet, hoor ik het natuurlijk ook graag!
Als iemand een goed Swing boek weet, hoor ik het natuurlijk ook graag!
[ Voor 11% gewijzigd door Standeman op 11-11-2004 13:09 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.