sygate probleem

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het zit zo:
Ik heb 1 host waarop de kabelmodem is aangesloten de andere pc is natuurlijk de client. En het internet werkt goed als beide pc's aanstaan, maar als alleen de host aanstaat heb ik geen verbinding op de host of ik moet sygate stopzetten en weer aanzetten dan heb ik ongeveer een minuut verbinding, maar dan is hij weer weg.
Heeft iemand anders dit ook gehad want het is best irritant, oh ja als ik Sygate er helemaal afhaal dan werkt het internet wel weer, maar niet op de client natuurlijk.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mensen> Ga nou niet meteen schreeuwen dat je ICS of WinRoute moet gebruike, want dat slaat nergens op :)

StephaN> Ik heb ook geen idee hoe dit komt, ik heb thuis ook Sygate draaien, dit werkt perfect (maar daar heb je natuurlijk ook niks aan).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• StephaN900
  • Niet online
Ja beide pc's van het netwerk moeten dus aan staan, als ik nu wake up on lan bij de andere pc aan zet zou het moeten werken, maar dat vind mijn broertje niet zo prettig denk ik.

Verwijderd

Wat ik vaak gezien is dat er nog een restant van een oude verbinding via dialup networking aanwezig is. En dat er bij configuratiescherm--internet vaak een verbinding als standaard is ingesteld. Het beste is om dialup networking volledig te deleten en alle internet settings onder configscherm even goed te bekijken. (Volgens mij moet bij kabelinternet de verbinding op LAN staan..) Misschien een rare oplossing maar je werkt met een raar OS natuurlijk....

Verwijderd

mm das vreemd ik draai ook gewoon sygate nooit geen problemen gehd

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 11:51 schreef Sjoerd het volgende:
Wat ik vaak gezien is dat er nog een restant van een oude verbinding via dialup networking aanwezig is. En dat er bij configuratiescherm--internet vaak een verbinding als standaard is ingesteld. Het beste is om dialup networking volledig te deleten en alle internet settings onder configscherm even goed te bekijken. (Volgens mij moet bij kabelinternet de verbinding op LAN staan..) Misschien een rare oplossing maar je werkt met een raar OS natuurlijk....
Sjoerd uit Deventer?

• StephaN900
  • Niet online
bij mij zijn alle oude verbindingen weg, maar ik zal eens bij mijn broertje kijken.

Verwijderd

wij werken ook met sygate 4.0 en we hebben 3 computer op internet werkt allemaal prima

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 13:42
Vink in een van de menus connection sharing ofzo weg bij de client(als het goed is is sygate daar geinstalled als client en bij de server als server). misschien dat dat helpt. De client kon namelijk in mijn geval wel internetten maar ik(de server) kon niet internetten.
Pagina: 1