Hallo,
Ik heb een cordless desktop setje van logitech en ik heb er het volgende probleem mee. Na dat ik de computer op heb gestart doet de muis het soms niet.
Dit is natuurlijk erg irritant. ALs ik dan naar de log bestanden kijk dan krijg ik de volgende fout melding:
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: i8042prt
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 27
Datum: 8-11-2004
Tijd: 10:35:06
Gebruiker: n.v.t.
Computer: ******
Beschrijving:
Er is een time-out opgetreden voor de bewerking met het PS/2-toetsenbord. (Time-outs kunnen in het register worden geconfigureerd.)
In de fout melding wordt gezegt dat je de timeout kunt veranderen in het register.
Nu is mijn vraag zal dat helpen JA of nee en zo ja waar kan ik dat in het register vinden dan
de verdere systeem specs zijn als volgt
OS windows xp
Moederbord = Asus p4c800
CPU - p4 3gh
Ik heb een cordless desktop setje van logitech en ik heb er het volgende probleem mee. Na dat ik de computer op heb gestart doet de muis het soms niet.
Dit is natuurlijk erg irritant. ALs ik dan naar de log bestanden kijk dan krijg ik de volgende fout melding:
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: i8042prt
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 27
Datum: 8-11-2004
Tijd: 10:35:06
Gebruiker: n.v.t.
Computer: ******
Beschrijving:
Er is een time-out opgetreden voor de bewerking met het PS/2-toetsenbord. (Time-outs kunnen in het register worden geconfigureerd.)
In de fout melding wordt gezegt dat je de timeout kunt veranderen in het register.
Nu is mijn vraag zal dat helpen JA of nee en zo ja waar kan ik dat in het register vinden dan
de verdere systeem specs zijn als volgt
OS windows xp
Moederbord = Asus p4c800
CPU - p4 3gh